Gespot op King of Europe!!

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Plaats reactie
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Gespot op King of Europe!!

Bericht door Silly CVT »

Ben ik dit weekend in België bij King of Europe een drift en sprint event. Wat zie ik daar tot mijn grote verbazing eeen mega burn-out maken???

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Helaas wat de batterij van mn foon niet bestand tegen 3 dagen plugloos dus heb ik niet meer foto's en filmpjes kunnen maken. Oh ja, doet me denken, filmpje is whiplash naar links te bekijken, mocht iemand het beeld naar geen nekklachten kunnen draaien? Please do!! :mrgreen:

Was wel super heftig btw hoor. Eerst een bandenopwarm gumbeurt met onwijs veel rook en toen de start. De start staat op beeld maar hij kwam gewoon ècht niet weg. Ik denk dattie tot aan de finish heeft staan gummen, helaas. De 2e run ging een stuk beter want toen reed ie een krappe 10sec. :blink:

Zondag heb ik 'm nie zien rijden, wel zien staan. Helaas was het zaterdag 30 graden en zondag plensregen dus van het ene uiterste in het andere. Super heftig weekend gehad, dat zeker wel!! :biertje:

Ik vond dat ik even een filmpje en foto's moest maken want stel je voor dat iemand lucht krijgt van de aanwezigheid van de SVR en nog eens hoort dat ik daarbij was en géén foto's enzo heb gemaakt.... Ik ging er vanuit dat mij dat niet in dank af genomen zou worden... :lol:

Oh ja, ik heb verder geen specs van de wagen want ik heb um later op het terrein niet kunnen vinden... :(
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Volgens mij is dat diegene die al eerder hier gepost werd op Santa Pod volgens mij.... Deze is uitgerust met een turbo..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Plaats reactie