stephan schreef:Nu we toch zo lekker eerlijk bezig zijn: ik zou die NOS sticker er ook afhalen. Zoiets moet je er alleen opplakken als je echt NOS hebt...
Voor de rest: ziet er vet uit!!
Mzzl, stephan
thanx voor je compliment.
en over die nos sticker, vond em toendertijd mooi, maar ik heb er net zoveel aan als echte NOS, niks..... Hij gaat er ook af.
er komt een mooie striping van voor naar achter
zoals jullie misschien wel gelezen hebben is mijn bumper naar de tandarts....
als die terugkomt moet ie nog gespoten worden. weet iemand een goed adresje waar je voor een redelijk bedrag je bumper kan laten spuiten ?
ik heb sinds zaterdag 26 aug 2006 eindelijk me bumper terug
duurde langer dan ik verwacht had... maar geeft niet resultaat is vet !
nu alleen nog spuiten en dan me vreugde met jullie delen dmv foto's hierzo !
weer een update : bumper is gespoten ! en hij glimt zeg, niet normaal !
nu nog gaas kitten en logo in gaas maken.....
en nog ff wachten op me nieuwe rijbewijs..... kan ik pas dinsdag ophalen en dan kan ik eindelijk gaan scheuren !
qwilgehof schreef:Kan niet anders zeggen dan dat het er echt VET uit begint te zien...
Mag ik vragen waar jij alle spullen koopt, ben zelf echt driftig op zoek naar een paar mooi achterlichten, maar kan ze nergens vinden.
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Suc6 met je project!!!
ik heb deze:
perfecte pasvorm en het staat ook nog eens erg netjes (vind ik)
je kan ze via www.ebay.co.uk vinden en bestellen.
de kosten waren toen voor mij 100 Pond lichten en 20 Pondverzendkosten.
ik geloof dat alle lichten door de zelfde aanbieder aangeboden worden.
prima service en levertijd is 2 a 3 werkdagen
weer een update :
afgelopen dinsdag eindelijk me rijbewijs opgehaald. (want als ik nu me rover rij zal ik gewoon voor niks aangehouden worden let maar op)
en gisteren (donderdag) mijn bumper eindelijk afgemaakt met gaas en dr onder gezet !
ik had em eerst zelf gespoten maar hij ging niet glimmen na tig lagen blanke lak, dus moest ik iemand zoeken die het voor me kon doen....
via via iemand gevonden en zie hier het resultaat
kwaliteit van de pica's zijn niet zo goed maar dat heb je met een telefoon.
en nu een paar picas op de auto
en een close up :
Laatst gewijzigd door Dr Doggystyle op do mar 05, 2009 10:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.