Snelheid en dieren dat zijn 2 dingen die niet goed samen gaan ik reed 'officieel' te hard door de bocht maar dat heb ik daar al veel vaker gedaan maar als er dan zo'n klote konijn/haas oversteekt schrik je daar op dat moment best van dus volgt er een reactie van mijn kant en die was uitwijken (nooit doen natuurlijk) daardoor raakte ik in de berm en vlogen we de sloot in.
Sterkte met het verwerken van die klapper...doe er niet te luchtig over. Veel over praten en zo snel mogelijk weer gaan autorijden. Zoiets is toch wel misschien het allerhefstigste dat je ooit in je leven hebt meegemaakt dus....
En zonde van de auto ook. Interieur ziet er deftig uit, met dat hout zo gebruikt. Stuk moderner dan in mijn 600 qua vormgeving....
volgende auto wordt waarschijnlijk wel weer een rover ja want het zijn heerlijke auto's.
En de volgende dag heb ik alweer auto gereden want ik moest naar het takelbedrijf toe waar mijen auto stond om te regelen dat ik de auto zelf wilde houden want zij gaven er maar 200 euro voor en aangezien mijn ice instalatie alleen al meer waar is heb ik hem maar zelf gehouden en al het bruikbare er nu bijna af gehaald moet alleen nog de velgen eraf halen en de benzine er uit laten lopen want ik had hem sóchtends net volgegooid.
Misschien haal ik het moterblok er ook nog wel uit maar ik weet nog niet of daar animo voor is. Dus bij deze nog iemand intresse voor een 1.6 16v blok km stand 163.000km
Blok kun je echt niet 1,2,3 meer zo overhangen hoor, denk dat je een goede kans hebt dat je distributietandwielen van je kop kapot zijn en het hele blok heeft natuurlijk een flinke klapper gemaakt.
Laatst gewijzigd door Dutch op vr jun 09, 2006 6:54 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Ik zal volgende week eens gaan kijken wat er allemaal nog heel is van de motor en of we hem er nog een beetje knap uit kunnen halen. zodra ik meer weet zal ik je wel een pm sturen. Stuur mij anders een pm als je nog meer wilt hebben dan zal ik kijken of het nog heel is.
Blij om te horen dat jullie zelf ongedeerd zijn gebleven, echter blijft het zonde van de rover he, wat een prachtige wagen was dat. Nu maar zien wat er nog te redden valt.
Hopenlijk word je volgende auto idd weer een rover . veel sxxs, en sterkte kerel.