Ik wil graag 2 achterhoofdsteunen plaatsen op de achterste bank. Nu dacht ik om eens 2 hoofdsteunen van een rover 200 van voren te bemachtigen en deze met rood leer te laten bekleden en achterin te laten plaatsen....
weet iemand waar ik dit het beste kan doen? ook zodat ze gewoon normaal als hoofdsteunen kunnen werken.......dus in de leren stoelen zitten... waarschijnlijk moeten er dan gaten worden gemaakt...
KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN HOE IK DIT HET BESTE KAN DOEN? heeft iemand trouwens toevallig 2 lederen hoofdsteunen van een rover BRM van voren?? of maybe achteren?
hmm dus enkel gaten maken... en dan kan ik ze zelf zo erin doen ofzo? ik zal eens even een keer voelen....
passen de zr achterhoofdsteunen wel in mijn BRM? en waar kan ik ze dan mooi met rood leer laten bekleden weet iemand adresje daarvoor en wat mag dat dan kosten?
ik heb even gevoeld bij mijn rover BRm over de rode leren bekleding, maar voel helaas geen gaten in mijn bekleding...???? als die er niet zijn weet iemand dan hoe ik werkende achterhoofdsteunen kan plaatsen? enig advies hierbij?