achterHoofdsteunen plaatsen in rover (BRM)

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

achterHoofdsteunen plaatsen in rover (BRM)

Bericht door pyara_pappoe »

Beste Mensen,

Ik wil graag 2 achterhoofdsteunen plaatsen op de achterste bank. Nu dacht ik om eens 2 hoofdsteunen van een rover 200 van voren te bemachtigen en deze met rood leer te laten bekleden en achterin te laten plaatsen....

weet iemand waar ik dit het beste kan doen? ook zodat ze gewoon normaal als hoofdsteunen kunnen werken.......dus in de leren stoelen zitten... waarschijnlijk moeten er dan gaten worden gemaakt...

KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN HOE IK DIT HET BESTE KAN DOEN? heeft iemand trouwens toevallig 2 lederen hoofdsteunen van een rover BRM van voren?? of maybe achteren?

groetjes,
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

De 2 pennen van de voorste hoofdsteunen staan volgens mij wat verder uit elkaar dan de achterste hoofdsteunen. Dat past dus niet.

Als je aan de bovenkant van de achterbank voelt, voel je de gaten voor de hoofdsteunen al zitten, je hoeft alleen nog maar gaten te maken.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Ik heb trouwens nog twee achterhoofdsteunen liggen van de originele bekleding uit de ZR.

Stuur maar pb als je interesse hebt.

;)
pyara_pappoe

hmm dus enkel gaten maken... en dan kan ik ze zelf zo erin doen ofzo? ik zal eens even een keer voelen....

passen de zr achterhoofdsteunen wel in mijn BRM? en waar kan ik ze dan mooi met rood leer laten bekleden weet iemand adresje daarvoor en wat mag dat dan kosten?
pyara_pappoe

ik heb even gevoeld bij mijn rover BRm over de rode leren bekleding, maar voel helaas geen gaten in mijn bekleding...???? als die er niet zijn weet iemand dan hoe ik werkende achterhoofdsteunen kan plaatsen? enig advies hierbij?
Plaats reactie