Achter spoiler die jullie hebbe
Achter spoiler die jullie hebbe
hoi heb van de week ook een rover 25 gekocht nou ben ik ff benieuwd waar jullie je achterspoiler vandaan hebbe die mg look beetje ik heb die standaard spoiler erop zitte liefst wil bij een bedrijf die spoiler kopen laten spuiten en monteren weet iemand een bedrijf in de regio Zuid holland waar ik terecht kan zal me van de week nog ff netjes voorstelle hiero Groetjes Arvin
-
- Moderator
- Contacteer:
... of je kan ff contact opnemen met Junkie : http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=7781
You can go fast ... but I can go anywhere.
Ehm,er is vast wel een bedrijf dat alles voor je wilt doen, maar dan ben je een stuk duurder uit.
Via dit forum worden ze wel te koop aangeboden (anders ebay of marktplaats wel) vervolgens zoek je even een goedkope spuiter op en monteren kun je zelf.
Gewoon even de binnen bekleding eraf, 4 bouten los, stekker 3e remlicht los, eraf pakken en nieuwe monteren en alles terugplaatsen, wel eerst even 3e remlicht in de spoiler monteren, niet echt iets moeilijks.
dus 140 voor de spoiler en ca. 100 euro voor het spuiten en je bent helemaal het mannetje....
Via dit forum worden ze wel te koop aangeboden (anders ebay of marktplaats wel) vervolgens zoek je even een goedkope spuiter op en monteren kun je zelf.
Gewoon even de binnen bekleding eraf, 4 bouten los, stekker 3e remlicht los, eraf pakken en nieuwe monteren en alles terugplaatsen, wel eerst even 3e remlicht in de spoiler monteren, niet echt iets moeilijks.
dus 140 voor de spoiler en ca. 100 euro voor het spuiten en je bent helemaal het mannetje....