Achter spoiler die jullie hebbe

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Arvin

Achter spoiler die jullie hebbe

Bericht door Arvin »

hoi heb van de week ook een rover 25 gekocht nou ben ik ff benieuwd waar jullie je achterspoiler vandaan hebbe die mg look beetje ik heb die standaard spoiler erop zitte liefst wil bij een bedrijf die spoiler kopen laten spuiten en monteren weet iemand een bedrijf in de regio Zuid holland waar ik terecht kan zal me van de week nog ff netjes voorstelle hiero Groetjes Arvin
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

hoi en alvast welkom :)

ik heb hem zelf via ebay gekocht, hij kwam uit engeland 8)
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

... of je kan ff contact opnemen met Junkie : http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=7781
You can go fast ... but I can go anywhere.
the meister

Bericht door the meister »

zoek gewoon auto afbraak ofzo. geraak je er spot goedkoop aan. de mijne was wel wat werk aan maarja. dat was het minste als je voor de spoiler zelf maar 75€ heb betaald :p
tummeke

Bericht door tummeke »

Of je koopt gewoon een ongespoten spoiler in prima staat voor 140 :P
Arvin

Bericht door Arvin »

En waar in nederland kan ik die spoiler bestelle dan of gaat het allemaal via engeland?is er nergens een bedrijf waar je hem kan bestellen en dat hun hem spuiten en monteren voor je wil graag Alles netjes laten doen vandoor:-)
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Ehm,er is vast wel een bedrijf dat alles voor je wilt doen, maar dan ben je een stuk duurder uit.

Via dit forum worden ze wel te koop aangeboden (anders ebay of marktplaats wel) vervolgens zoek je even een goedkope spuiter op en monteren kun je zelf.

Gewoon even de binnen bekleding eraf, 4 bouten los, stekker 3e remlicht los, eraf pakken en nieuwe monteren en alles terugplaatsen, wel eerst even 3e remlicht in de spoiler monteren, niet echt iets moeilijks.

dus 140 voor de spoiler en ca. 100 euro voor het spuiten en je bent helemaal het mannetje.... :lol:
mg-zs
Hairpin Hater

Bericht door mg-zs »

Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
tummeke

Bericht door tummeke »

Voor 140 kan ik er 1 naar je toe laten sturen, of anders moet je hem zelf van ebay plukken :)
Arvin

Bericht door Arvin »

kan jij hem voor 140 naar me toe sturen dan hoe gaat dat in ze werk iemand nog tips voor leuke velgen onder me rover25 bedrijfen waar jullie ze kopen of iets groetjes
Plaats reactie