eindstukken sideskirts artikelnr gevraagd

Plaats reactie
sjon

eindstukken sideskirts artikelnr gevraagd

Bericht door sjon »

Zoals in de titel.

Ik heb op dit moment van die ijzeren eindstukken die als een gek aan het roesten zijn.
Nu heb ik ergens gelezen dat deze na 2002 vervangen zijn door kunstof exemplaren maar m'n garage kon ze niet vinden in de computer.

Hopelijk weet iemand van hier het?
sjon

Bericht door sjon »

Als het goed is zijn de nummers de volgende:

Side Skirt End brackets - Right Hand Part No DDJ000390
Side Skirt End brackets - Left Hand Part NoDDJ000380

Is er iemand die me hier zekerheid over kan geven voordat ik naar de garage ga? Zit er trouwens ook verschil in deze brackets tussen de MK1 en de MK2?
challenge
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door challenge »

vraag even aan anton, die weet dit volgens
sjon

Bericht door sjon »

Doe ik bedankt.
Junkie
MG-R Fanatic
Contacteer:

Bericht door Junkie »

sjon schreef:Doe ik bedankt.
Als je die gaat halen, zou je mij dan de prijs es willen vertellen?

Ik heb er nu eentje onder zitten die een oog afgebroken heeft, de skirt gaat daardoor enigzins draaien. Dus zou graag daar een nieuwe voor zien.

bvd mvg
Edwin
sjon

Bericht door sjon »

Komt helemaal in orde, ik heb van Anton doorgekregen hoe ze de eindstukken moeten opzoeken in de computer.

Als het goed is weet ik het dinsdag.
sjon

Bericht door sjon »

Dat viel me 100% mee de kosten zijn nog geen € 15,- per kant, ze hadden ze alleen niet op voorraad en dus zijn ze nu in bestelling.
Junkie
MG-R Fanatic
Contacteer:

Bericht door Junkie »

sjon schreef:Dat viel me 100% mee de kosten zijn nog geen € 15,- per kant, ze hadden ze alleen niet op voorraad en dus zijn ze nu in bestelling.
echt waar, das nie gek idd. tenminste, 15 euro per kant van de auto of de skirts? in totaal dus 2x15 of 4x15??

Als hij ze los kan bestellen he, zou je mss willen vragen of ie links voor 1 extra kan bestellen, die is bij mij kapot?

Mvg,
Edwin
sjon

Bericht door sjon »

Ze worden geleverd in pakketjes, hij wist zelf niet precies wat er in een pakketje zat maar het zijn iig de nummers zoals hierboven aangegeven.

Je kunt met dat nummer naar je garage gaan en dan kunnen ze ze zo bestellen, je kunt natuurlijk ook even wachten tot ik ze binnen heb dan weet je namelijk zeker of je dit nummer moet bestellen ;)
sjon

Bericht door sjon »

Ik heb ze vandaag opgehaald, ze zien er netjes uit voor en achter in 1 pakketje.
Je moet wel even kijken of je je eigen schroeven kunt gebruiken anders moet je nieuwe halen, ze zitten niet in het pakketje iig.
Plaats reactie