Rover 200 Street tuned

214 216 218 220 25
robthg

Bericht door robthg »

wanneer neem je zo`n mooie metalen taartschep als spoiler achter op je dak?
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

the meister schreef:mijn shop is ze in england gaan zoeken en zou ze daar gevonden hebben.
ben benieuwd en nog vele andere ook wel denk ik, hou ons op de hoogte
Ramses

Bericht door Ramses »

the meister schreef:ik heb ooit een foto gevonden van een rover 200 met angeleyes met de rover vorm. geen photoshop work want die was te goed gedaan. mijn shop is ze in england gaan zoeken en zou ze daar gevonden hebben.
Deze foto misschien?

http://gallery.mg-rover.org/showphoto.php/photo/9719

Dat is een diy, ofwel do it yourself. Ben alleen benieuwd hoe die kerel dat inelkaar gefrut heeft...
the meister

Bericht door the meister »

nope, het is die foto niet. ze stonden op een zwarte rover 200 4 deurs. enja, mocht ik ze ooit vinden, laat ik iets weten. ze zijn in bestelling dus nog een week of 2 wachten en hopelijk goed nieuws, Greetzzz

hier iets van een vb. maar die gene dat ik zag waren nog iets anders
Afbeelding
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

the meister schreef: Afbeelding
:? dan maar geen angel eyes :?
the meister

dit zijn ook angeleyes; maar die dat ik bedoel zijn nog heel anders. Clear en duidelijk de angeleyes. dit zijn eerder omgebouwde standaard lichtblokken.

als ik de foto terug vind post ik em hier
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

Robert-220TC schreef:Zit je neit met het probleem dat je aan die koplampen niks hebt
omdat onze wagens hier links gestuurd zijn en daar echts wat een andere licht opbrengst met zich mee brengt
engelse die hier komen moeten ook van die stickers op de koplampen plakken dat ze de mede weg verbruikers niet verblinden
lichten kunnen nu eenmaal geregeld worden ;)
en ik neem aan dat iemand die uit engeland komt op vakantie niet vlug even zijn lichten anders zal afstellen.
bij ons is de rechterkoplamp iets hoger afgesteld, daar de linker.
MG ZR S1800
the meister

en dan hier de lang verwachte angel eye rover. dit is real, not photoshop

Afbeelding
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Frekkel schreef:lichten kunnen nu eenmaal geregeld worden ;)
Lichten wel, maar het patroon van het glas niet ;).

Dus als het Engelse lampen zijn, heb je toch een probleem. Ze zien er op de foto wel erg netjes uit trouwens 8) , een stuk beter dan die prutslampen van Moto-Build.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
rover 216

Bericht door rover 216 »

the meister schreef:en dan hier de lang verwachte angel eye rover. dit is real, not photoshop

Afbeelding
Lijkt toch verdacht veel op ne photoshop, zeker als ge verder kijkt dan de koplampen :?

Wel de moeite anders!
sjon

Bericht door sjon »

the meister schreef:en dan hier de lang verwachte angel eye rover. dit is real, not photoshop
Sorry dat ik het je moet vertellen maar het gaat hier wel om een photoshop themgzr.co.uk gemaakt door Hincey "Wannabe Photoshop Guru"
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

Striker schreef: Lichten wel, maar het patroon van het glas niet ;).

Dus als het Engelse lampen zijn, heb je toch een probleem. Ze zien er op de foto wel erg netjes uit trouwens 8) , een stuk beter dan die prutslampen van Moto-Build.
maakt dat uit dan? effe checken morgen
(bij heldere koplampen maakt dit toch zowiezo niet uit?)
MG ZR S1800
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Als je deze lampen uit engeland bestelt, zijn ze zo afgesteld dat ze perfect zijn voor een auto die aan de linkerkant van de weg rijdt, oftewel een engelse auto, als je deze lampen in NL of Belgie gaat monteren, komen ze nooit door de keuring heen......

En op de normale weg zal je al je tegenligger verblinden......
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
the meister

you must be kidding. ge ziet wel da de bumpers enzo photoshop zijn ma die lichten zijn toch wel MEGA goed gephotoshopt. ik heb er mijn bedenkingen bij en zal zien wat de 2 weken wachten zullen uithalen. greetzz
sjon

Bericht door sjon »

Als je je even regt bij themgzr.co.uk kun je het topic lezen dan kun je ook zien dat er chop boven staat en dat ie in een volgende chop lambodoors heeft geshopt.
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

Mista T schreef:Als je deze lampen uit engeland bestelt, zijn ze zo afgesteld dat ze perfect zijn voor een auto die aan de linkerkant van de weg rijdt, oftewel een engelse auto, als je deze lampen in NL of Belgie gaat monteren, komen ze nooit door de keuring heen......

En op de normale weg zal je al je tegenligger verblinden......
vandaar dat ik dus zeg: dan regel je ze anders. laat je de linkerkant zakken en haal je de rechterkant naar omhoog.
MG ZR S1800
Plaats reactie