Spruitstuk gaat kapot

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Car Audio Design Druten

Spruitstuk gaat kapot

Bericht door Car Audio Design Druten »

Hoi,
Bij mijn 94er 620SI scheurt het uilaatspruitstuk op meerdere plekken.
Eerst was al bij de linker pijp een horizontale scheur die rond de hele pijp liep, maar nu is er boven tussen de middenste twee pijpen een verticale scheur bij gekomen :( Gevolg is dat het gruwlijk fluit en dat ik ook redelijk wat trekkracht kwijt ben. Nu ga ik er sowieso wat anders op zetten maar weet iemand hoe dit kan? Er wordt normaal mee gereden en hij wordt ook eerst op temperatuur gereden voordat het gas er op gaat.
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

kapotte motorsteun waardoor je blok teveel kanteld ten opzichte van je spruitstuk???
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Car Audio Design Druten

Net gekeken maar motorsteun is nog helemaal fris en er zit niet veel beweging in.
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

zijn er meer dan 1 hoor;-)
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Car Audio Design Druten

Tsja, dan zal ik m morgen bij de Jaguar garage waar ik wel eens klus maar eens op de brug zetten want die andere zitten onder. Zal aangenaam voor ze zijn want dan staat er eindelijk eens een auto op de brug waar je zonder paraplu onder kan lopen :D (spreek uit ervaring, me vorige bak was een oude XJ)
D. Buijs

Bericht door D. Buijs »

Is zo'n scheur niet dicht te lassen dan? Het is toch gietijzer?
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Car Audio Design Druten schreef:dan staat er eindelijk eens een auto op de brug waar je zonder paraplu onder kan lopen :D (spreek uit ervaring, me vorige bak was een oude XJ)
Dit is een uniek proces waar de engelse patent op hebben.
Dit is een conserverings programma, dit zorgt ervoor dat de onderkant van de auto niet gaat roesten. ;)

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Plaats reactie