http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ro ... 4VB4M&df=1
ik wist het wel voor die prijs kun je nog een keer een gokje wagen wat kan er nu mankeren aan zon auto ....Tomcat schreef:Die velgen zijn gewoon van die pauperige halfords-dingen... Maar dat zegt natuurlijk niks over de werkelijke staat van de auto. Dat die knakker monteur is trouwens ook niet. Ik zou hem idd eens in levende lijve gaan bekijken als je echt geinteresseerd bent en dan idd een ANWB-keuring voorstellen als de auto je zint![]()
Die prijs is trouwens idd wel scherp!
ik zou daar ook niet mee accoord zijn gegaan.frankensink schreef:ik heb de keuring bij de verkoper voorgesteld, hij ging helaas niet accoord met het betalen van de keuring bij een negatieve uitslag. Ik weet nu dus genoegIk ben nu ook erg aan het twijfelen om nog even door te sparen en te kiezen voor een mgf :arrow: zie mijn andere topic
hij ziet er zo goed uit en idd een proefritje zegt meestal ook wel genoegfrankensink schreef:ik heb het natuurlijk niet zo voorgesteld, natuurlijk hoeft hij niet voor ieder wissewasje de keuring te betalen alleen bij grotere gebreken..... Niet voor een dempertje, ruitewissertje, banden enzovoort.....