is deze advertentie te vertrouwen?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
frankensink

is deze advertentie te vertrouwen?

Bericht door frankensink »

Het lijkt te mooi om waar te zijn een, een rover 215si uit '97 met nog geen 70000 op de teller. Zit weinig poespas aan maar voor een eerste auto is het niet gek (alleen nieuwe velgjes en bandjes). Vinden jullie de prijs niet aan de lage kant voor zon kilometerstand. de eigenaar heeft trouwens de auto pas een maand in zijn bezit, en geeft als rede gezinsuitbreiding en zijn voorliefte voor BMW's :roll: Wat denken jullie ervan??? (en wat kan er allemaal mis zijn, behalve de km stand want die staat geregistreerd). Alvast bedankt voor jullie reactie(s)!!!

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ro ... 4VB4M&df=1
arthur623

Bericht door arthur623 »

lijkt er idd op dat ie hem om een of andere reden zsm kwijt wil...en dan bedoel ik niet de gezinsuitbreiding of voorliefde voor bmws....

als je echt interesse hebt doe dan een anwb keuring kost 150E ofzo maar dan heb je zekerheid...
frankensink

weet je zeker da dat zoveel kost (altijd gedacht dat het een stuk duurder was), maar het is en blijft veel geld wanneer het advies negatief is..... :mrgreen:
frankensink

ja het kost idd maar E150 maar moet je wel helemaal naar utrecht....
hAz
MG-R Freak

Bericht door hAz »

Als je mij zou vragen of ik het zou doen: nee.
De prijs is niet zo extreem laag, de auto is 9 jaar oud en staat niet bij een dealer. En gezinsuitbreiding is een vage reden, die te vaak wordt gebezigd, dat had die man/vrouw ook wel eerder geweten. Misschien is het gewoon een handelaar, is de auto geschorst geweest in de tussentijd vanwege schade of een kapotte motor o.i.d.
Die wieldoppen vind ik ook erg vaag, waar zijn de originele doppen of de velgen?
Als je het toch wilt, dan zeker ermee naar de ANWB. Liever dat bedrag lichter als de auto niet koosjer is dan met een auto komen te zitten die je binnen no-time kapot rijdt. Of als 'ie wel goed blijkt te zijn: dan weet je dat in ieder geval ook zeker.
Wil de verkoper niet hebben dat je ermee naar de anwb gaat: handen weg van die auto!
Succes bij de onderhandelingen!

hAz.
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Weet je wat het is....

Het kopen van een auto van een particulier vind ik niet eens zo spannend.... Totdat ik hoor dat hij van een monteur is....... Vaak voelen die gasten wel aan wat er aan de hand is....
Maar ja... de ANWB keuring is op dat zicht een goede optie...
ALtijd voorleggen... Als de verkoper er niet mee in zee wil gaan, dan weet je al dat het fout zit...

Gewoon afspreken...
Als ik hem koop is de keuring voor mij... Mocht het zo zijn dat hij slecht door de keuring komt, dan betaalt hij de keuring....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
frankensink

ik had ook mijn twijfels omdat ik deze velgen nog nooit op een rover gezien heb, verder vind ik het een enrom goed plan om een keuring voor te leggen. Wanneer het negatief uitpakt zijn de kosten voor de verkoper (dan komt de aap zeker uit de mouw) bedankt voor jullie reacties!!! Houd jullie op de hoogte.....
Jacco

Bericht door Jacco »

Tomcat schreef:Die velgen zijn gewoon van die pauperige halfords-dingen... Maar dat zegt natuurlijk niks over de werkelijke staat van de auto. Dat die knakker monteur is trouwens ook niet. Ik zou hem idd eens in levende lijve gaan bekijken als je echt geinteresseerd bent en dan idd een ANWB-keuring voorstellen als de auto je zint 8)

Die prijs is trouwens idd wel scherp!
ik wist het wel voor die prijs kun je nog een keer een gokje wagen wat kan er nu mankeren aan zon auto ....
ik vind het een hele nette prijs ...ik zou het doen
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

Tomcat schreef:Ehh, bijvoorbeeld de koppakking die er half uitligt of het subframe dat doorgerot is of de remmen die krom zijn zonder blokjes enzo... alles kan :?
je kijkt toch als je een wagen gaat kopen?
en je rijdt er toch eens in?
meeste zaken kun je wel opmerken
MG ZR S1800
frankensink

ik heb de keuring bij de verkoper voorgesteld, hij ging helaas niet accoord met het betalen van de keuring bij een negatieve uitslag. Ik weet nu dus genoeg :evil: Ik ben nu ook erg aan het twijfelen om nog even door te sparen en te kiezen voor een mgf :arrow: zie mijn andere topic
challenge
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door challenge »

frankensink schreef:ik heb de keuring bij de verkoper voorgesteld, hij ging helaas niet accoord met het betalen van de keuring bij een negatieve uitslag. Ik weet nu dus genoeg :evil: Ik ben nu ook erg aan het twijfelen om nog even door te sparen en te kiezen voor een mgf :arrow: zie mijn andere topic
ik zou daar ook niet mee accoord zijn gegaan.
dat zeg nog niet dat de auto slecht is.
mischien is er wel een gebrek waar ie zelf ook niet van op de hoogte is weet jij veel.
maar als jij die keuring voorsteld en de kosten op je neemt ongeacht wat daar uit komt zal ie er wel mee accoord zijn gegaan denk ik.

tja jij wil hem keuren, en als het een goede auto is heb je dat er wel voor over.
neem anders eerst een proefritje en dan een keuring.
als de proefrit goed is gegaan zal je er een beter gevoel bij hebben dan zomaar je geld uit geven aan een auto die niet eens van jou is.
frankensink

ik heb het natuurlijk niet zo voorgesteld, natuurlijk hoeft hij niet voor ieder wissewasje de keuring te betalen alleen bij grotere gebreken..... Niet voor een dempertje, ruitewissertje, banden enzovoort.....
Jacco

Bericht door Jacco »

frankensink schreef:ik heb het natuurlijk niet zo voorgesteld, natuurlijk hoeft hij niet voor ieder wissewasje de keuring te betalen alleen bij grotere gebreken..... Niet voor een dempertje, ruitewissertje, banden enzovoort.....
hij ziet er zo goed uit en idd een proefritje zegt meestal ook wel genoeg

succes in ieder geval

en ik zou ook niet akkoord zijn gegaan ....jij wilt hem kopen hij niet ;)
Plaats reactie