het was die subwoofer zekers......
Alleen een 12 inch. was het dan. Maar het vermogen is te laag...........
Ik wil een speaker van RMS zo rond de 400, waarom?? Wil het lekker hard.
grtz
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
het was die subwoofer zekers......
Alleen een 12 inch. was het dan. Maar het vermogen is te laag...........
Ik wil een speaker van RMS zo rond de 400, waarom?? Wil het lekker hard.
grtz
Foute redenatie, ik weet bijna zeker dat die Vega hard zat gaat. Zeker wanneer je hem 2x zoveel vermogen geeft als tie officieel aankan.
Wil je echt hard spelen voor weinig geld, koop een kicker Comp 12 inch.
Stop hem gepoort en geef hem lekker veel sap
-sorry- maar ik heb zelf oo x-plod ingebouwd voor 300 pleuro's (via kijkshop en freebies) en kon er een ex-collega uit blazen die een sub extra had en een zooi andere troep, en ik ben er dus aardig tevreden over, nu aleen nog in de toekomst een subwoofer (kan ook de hond van de buren achterin legge en er sub op schrijven (sub-WOOFER) en een versterker, maargoed ik moet eerst gesponsord worden door destaatsloterij en dan zien we weer verder!
Groeten, Gerald.
ik zie ze ook nog steeds voor die prijs te koop terwijl ik voor de mijne 170€ bij de halfords heb betaald daar was ie af geprijst van 285€ naar 170€.
ik vind vooral die afstand bediening geweldig dan kun je die bas een beetje bij schroeven naar smaak en dat ie ook niet teveel overheerst bij bepaalde nummers en dat je een beetje een compromie kunt vinden met de midden tonen zit nu vaker in de auto na muziek te luisteren dan binnen
Gerald-17 schreef:-sorry- maar ik heb zelf oo x-plod ingebouwd voor 300 pleuro's (via kijkshop en freebies) en kon er een ex-collega uit blazen die een sub extra had en een zooi andere troep, en ik ben er dus aardig tevreden over, nu aleen nog in de toekomst een subwoofer (kan ook de hond van de buren achterin legge en er sub op schrijven (sub-WOOFER) en een versterker, maargoed ik moet eerst gesponsord worden door destaatsloterij en dan zien we weer verder!
Groeten, Gerald.
Hehehe, komen zo 2 xplod 30cm (AANGESLOTEN) in mn koffer. op een Lanzar optidrive 2500.