Hi allen,
ik heb even een vraag.
Ik ben bezig om een MGF aan te schaffen. Nu heb ik er een gezien maar weet eerlijk gezegt niet zo goed of ik er een goede koop aan heb.
Zit erg te twijfelen of de auto zijn prijs waard is dus vandaar dat ik jullie om advies vraag.
Het gaat om een groene MGF Brooklands editie uit 1999 met 66500 km op de teller. Auto is 3 jaar geleden ingevoerd. Beige leren bekleding, beige kap en beige afdekhoes. Windstopper moet ik er zelf bij kopen, zit er niet bij. De voor en achterbumper zijn gespoten vanwege parkeerschade (auto komt uit Amsterdam). Ruitje is gescheurd maar kan ik zelf vervangen. Hij wil de auto afleveren met een nieuwe distributieriem en waterpompslang voor 10.000 euro. Is dit een redelijke prijs?
Oh ja en ik heb er een jaar garantie op, half jaar bovag, half jaar op de draaiende onderdelen.
Auto ziet er verder super uit, alleen wat steenslag op de voorkap, maar verder is die volledig schade en krasvrij. Het lijkt bijna eng, alsof hij helemaal gespoten is, maar ze zeggen van niet.
Heel graag jullie advies. Alle reacties helpen mijn twijfel weg te nemen of te bevestigen.
Groetjes Lieke.
Vraagje aanschaf MGF Brooklands
denk dat 10.000 wel een treffelijke prijs is voor een f in nederland.
welke motor ligt daarin? leder,airco?
kijk eens in de wielkassen, motorruimte koffer om te zien of ie herspoten is. kijk als alle naden min of meer evenwijdig lopen, ga op zoek naar lasnaden... zo ben je zeker dat ie niet geaccidenteerd is geweest
welke motor ligt daarin? leder,airco?
kijk eens in de wielkassen, motorruimte koffer om te zien of ie herspoten is. kijk als alle naden min of meer evenwijdig lopen, ga op zoek naar lasnaden... zo ben je zeker dat ie niet geaccidenteerd is geweest
MG ZR S1800
dat de lasnaden nog intakt waren is misschien wel best, anders zou de wagen uit elkaar vallenLvP schreef:Er ligt inderdaad een 1.8i in, geen VVC.
Zit geen airco in, wel beige leren bekleding, houtinleg, speciale beige kap en afdekhoes.
Lasnaden waren zo te zien nog intact.

wat ik bedoel is dat je moet kijken al e bvb in de motorruimte geen lasnaad dwars loopt ofzoiets, want dit wijst erop dat er nieuwe stukken aan gelast zijn en dit wijst er dan weer op dat de wagen in de meeste gevallen een accident heeft gehad
MG ZR S1800