Beste mensen..
Onlangs startte ik mijn rover 420 diesel , het toerental gaat omhoog(wat normaal is bij start)
daalt snel en valt onder het stationair draaien-->valt dus stil
ik start opnieuw,perfect dan
's avonds als ik naar huis rij begint het gele lampje te branden(motorlampje?)
wat je ook ziet als je je contact aanzet.
Na 2 min ging het weer weg
Men pa dacht alternator of riem v.d. alternator, hebben we gecheckt maar de batterij laadt nog op,
iemand ander idee???
Alternator?
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Dat lampje dat aangaat zodra je de auto op contact zet, en pas 1 sec na het starten uit gaat is het olie-druk lampje.
Deze:

als die het niet is zoek dan hier ff de goeie:
lampjes
Deze:

als die het niet is zoek dan hier ff de goeie:
lampjes
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!