Rover 25/ MG ZR achterklep
Rover 25/ MG ZR achterklep
Hoi,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een tweehands achterklep van een ZR of 25 nieuw model. Dus zonder kentekenplaat.
Deze past toch ook gewoon op een MK3?
Lijkt me erg mooi zonder kenteken achter en hoef hem niet zelf dicht te lassen. Scheelt me dus ook werk, maar vind er nergens een.
Sven
Ik ben al een tijdje op zoek naar een tweehands achterklep van een ZR of 25 nieuw model. Dus zonder kentekenplaat.
Deze past toch ook gewoon op een MK3?
Lijkt me erg mooi zonder kenteken achter en hoef hem niet zelf dicht te lassen. Scheelt me dus ook werk, maar vind er nergens een.
Sven
-
- The Big Boss
je kan hem altijd nog bij een dealer bestellen. (zal waarschijnlijk wel erg lange levertijd op zitten)
Hou de sites met schade auto's in de gaten
(o.a. www.mobile.de )
Hou de sites met schade auto's in de gaten

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Het mechanisme is niet zo'n probleem. Ik wil graag de nummerplaat en knop weghebben en de achterklep kunnen openen met mijn alarm.
Dus dat is te fiksen.
Ik vind de lijn die de achterklep heeft gewoon erg netjes bij de auto passen. De oudere achterklep heeft meer een golf of bult wanneer deze dichtgelast is.
Tevens wel veel beter dan die nummerplaat erin. Dus degene die het gedaan hebben, mijn complimenten.
Dus dat is te fiksen.
Ik vind de lijn die de achterklep heeft gewoon erg netjes bij de auto passen. De oudere achterklep heeft meer een golf of bult wanneer deze dichtgelast is.
Tevens wel veel beter dan die nummerplaat erin. Dus degene die het gedaan hebben, mijn complimenten.