Je moet ff wroeten, want de pookhoes zit strak om de knop heengeklemd.. Of je moet meteen de hoes ook los halen, maar dan moet je met de middenconsole gaan lopen kloten..
Pookhoes trek je gewoon naar beneden toe los, dan de pook losschroeven. Hij kan enorm vast zitten, maar je moet 'm toch los kunnen schroeven (tenzij hij met Locktite is vastgezet door de vorige eigenaar ).
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
De knop van de BRM zit ook gewoon vastgeschroefd, dus je moet hem toch losdraaien. Maar ze kunnen soms goed vastzitten (en de knop van een BRM is ook niet echt het meest ideale model om flink kracht op te zetten ).
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Mja 't is sowieso niet de originele pookknop dus hoopte dat 't bij een BRM anders zat maar vrees dat ie dan met wat extra's is vastgemaakt.. :S
Vandaag weer flink zitten vroeten maar 't wil niet echt..
ik ken iemand die heeft er es bison kit tussen gedaan, probeer het dan heel voorzichtig met een waterpomptang,maar doe er wel een stevige doek tussen om de knop niet te vernielen, lukt soms ook wel
en ls het niet de originele is, ik heb er 1 waarvan je het onderste gedeelte eraf kan draaien en dan zitten er inbus schroefjes aan, als je die dan losdraait gaat ie er zo af..
Groeten, Gerald.
Tomcat schreef:Idd, da's precies het systeem van Momo dat ik op mijn coupé ook heb.. gewoon een kapje met schroefdraad met daaronder 3 imbusjes die van 3 kanten de knop om de stang heenklemmen. Op zich een prima systeem, behalve dat het om het half jaar loslaat en je opeens na het schakelen de knop nog in je hand hebt
bij mij laat die na ongever 2 maand weer los, gewoon ffies aandraaien en dan kan je weer 2 maand
raak je wel aan gewend