Trekhaak monteren
Trekhaak monteren
Weet iemand of het moeilijk is zelf een trekhaak te monteren op een 75 sedan?
Waaraan sluit je de bekabeling aan? Zit er een stekker voorgemonteerd ergens?
Waaraan sluit je de bekabeling aan? Zit er een stekker voorgemonteerd ergens?
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
Bij mijn R-75 zit een afneembare trekhaak, deze heeft de vorige eigenaar bij aflevering van de auto onder laten zetten. Ik neem aan dat dit door de dealer gedaan is. Je zou navraag kunnen doen bij een MG-Rover dealer. Moet zeggen een afneembare trekhaak vanuit praktisch en estetisch oogpunt het beste lijkt. 

Laatst gewijzigd door VandenPlas op vr mei 05, 2006 5:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
gebruikte de 75 geen Canbus?
dacht het wel, da's een speciaal bedradingssysteem waar je niet zomaar in kan/mag knippen om wat draadjes door te lussen. daarom zit er dus ook speciale bedrading bij zo'n trekhaak en lijkt het me ook verstandig om die professioneel te laten installeren.
dacht het wel, da's een speciaal bedradingssysteem waar je niet zomaar in kan/mag knippen om wat draadjes door te lussen. daarom zit er dus ook speciale bedrading bij zo'n trekhaak en lijkt het me ook verstandig om die professioneel te laten installeren.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.