218 T :o))

214 216 218 220 25
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Sorry geen geluidsfilmpje, ben druk bezig met de voorbereidingen voor het weekend dus daar heb ik echt geen tijd voor, misschien andere keer :P
216 driver

Bericht door 216 driver »

oh oh oh wat ben ik jaloers :P

We horen het morgen wel ff toch die TOAK :lol:
avdwerf

Bericht door avdwerf »

hoe staat het er nu mee?
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

avdwerf schreef:hoe staat het er nu mee?
Geen idee :mrgreen:

Auto staat nu ruim een week bij van noort en heb nog niets gehoord, dus maar even afwachten, zij hebben het enorm druk ;)

hou jullie wel op de hoogte hoor.............maar heb nu ff geen nieuws ;)
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Heeft allemaal wat langer geduurd, want het was steeds erg druk bij van Noort, maar dat is geen enkel probleem.... :D
Het belangrijkste is dat ik morgen mijn auto weer ga ophalen 8)
ben dus erg happy, kan ik hem weer gaan vertroetelen :mrgreen:
ben benieuwd hoe hij nu rijdt...... ;)
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Zit er nu al een gat in je motorkap dan Diane?
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Dutch Vitesse schreef:Zit er nu al een gat in je motorkap dan Diane?
Nee nog niet, wordt 1 van de volgende punten op de lijst van dingen die nog gedaan moeten worden ;)
smokey

Bericht door smokey »

auto is terug, nou die kon ik echt niet bijhouden met mijn clubman td :mrgreen:
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

smokey schreef:auto is terug, nou die kon ik echt niet bijhouden met mijn clubman td :mrgreen:
:lol: Weet jij ook eens hoe het is, toen ik nog een 1.4 had bleef ik ook altijd achter bij de sol :mrgreen:
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Gaaf zeg, is nu alles goed/ naar wens?
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Even een geweldige update :D ;)

Hebben idd vandaag zowel de clubman als mijn auto opgehaald 8)

Remco (van Van Noort) zei al dat mijn auto zeker sneller is dan zijn VI 8) en dat het echt heel gaaf rijden is............. :P

dus ik stapte vol verwachting in mijn auto om aan de reis naar huis te beginnen
en idd wat een heftige auto heb ik nu :shock:

Het was echt kicken, ik ging uit mijn dak :lol:
paar keer flink in mijn stoel gedrukt :mrgreen:
en het leukste is dat er meerdere keren wel een auto achter mij zat en dan lekker begon te duwen. Normaal vond ik dat super irritant maar nu kon ik er alleen maar hard om lachen. Ik gaf namelijk even gas en zag dan in mijn achteruitkijkspiegel dat de auto achter mij (die zo duwde) steeds kleiner en kleiner werd :mrgreen: 8) :lol:
Het was druk op de weg en dan rij je op de linkerbaan met 120 en nog meerdere auto's voor je, dus je kan niet harder maar dan moeten sommige auto's nog duwen, nou geen probleem hoor, even gasgeven en ik was ze ver voor :D :D
Een aso-golf probeerde mij rechts in te halen en dan snel voor mij in te voegen op de linkerbaan. Nou dat ging mooi niet door, ik gaf even gas en zijn plannetje viel in duigen :roll:
Een bmw zat te duwen, eerst bleef ik hem ver voor, even later hield ik in en liet hem voor gaan (menno was namelijk erg achter in zijn clubman :mrgreen: ) toen die bmw naast mij reed keek ik naar binnen en zag dat er 4 gozers in zaten die vol verbazing keken dat er een vrouw in die zilveren auto met blauwe wielen zat :lol:

Ok het is wel duidelijk, ik ben erg blij met mijn auto 8) ;)

En het mooie is dat het alleen nog maar heftiger zal worden 8)
het is namelijk nog steeds niet optimaal allemaal.
Het heeft allemaal wat langer geduurd, omdat er geen ECU van een 1.8 Turbo in mijn auto is gezet. Dat wordt namelijk te lastig omdat die computer hele andere aansluitingen heeft dan die van een 1.4
Nu zit er wel een gechipte 1.6 ECU in mijn auto, dat scheelt dus alweer een boel. Verder is er een power boost valve tussen gezet (brandstofdrukregelaar met 2 membramen), waarmee ook weer een boel afgesteld kan worden. Verder natuurlijk de dumpvalve, helpt ook flink mee.
Alles is nu zo optimaal mogelijk afgesteld en in orde gemaakt.
De volgende stap zijn dan waarschijnlijk een piggybag en een luchthapper in de motorkap, want dan kan pas echt alles optimaal gemaakt worden en dan rij ik echt in een raket :mrgreen:
Dus het is nu al heftig zoals mijn auto rijdt (stottert en hapert niet meer, moet nu alleen met het gaspedaal spelen, bij half gas gaat het perfect, bij vol gas houdt hij een beetje in,dat moet dus verholpen worden met de piggybag) en het wordt vanaf nu dus echt alleen nog maar sneller en dus beter, echt onwijs heftig............ 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Heb mijn auto trouwens vanmiddag/avond meteen vertroeteld en gewassen en in de was gezet (net als de wielen) 8)
Laatst gewijzigd door artemis op zo jun 18, 2006 12:53 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

artemis schreef: :lol: Weet jij ook eens hoe het is, toen ik nog een 1.4 had bleef ik ook altijd achter bij de sol :mrgreen:
Ben trouwens benieuwd of ik de sol nu goed bij kan houden, binnenkort maar eens testen.......
mag nu tenminste ook flink toeren maken, blok is al aardig ingereden, wordt dus alleen maar leuker........... ;)
flatliner

Bericht door flatliner »

:bangin: :bangin: :bangin:
denk dat ik ook met m'n mond open langs zal rijden als ik een dame in zo'n auto zal zien! ;)
gaaf dat er nu egt vooruitgang inzit!
ben benieuwd als ze optimaal is afgesteld en de luchthapper erop hoe het dan is!!! 8)

gegroet
Léon
MoRaX
MG-R Freak

Bericht door MoRaX »

Leuk om te horen dat de wagen nu eindelijk een beetje naar je zin is!
PBV is volgens mij voor je Bezinedruk en niet voor je Turbo, maar lekker boeie!
Denk dat we allemaal tegen je willen sprinten straks! :P

Denk dat als je toch een koude lucht stroom langs je IC krijgt het nog een stuk harder gaat!!!!

Keep up the good work!!!
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

@flatliner, thnx :D
MoRaX schreef:Leuk om te horen dat de wagen nu eindelijk een beetje naar je zin is!
PBV is volgens mij voor je Bezinedruk en niet voor je Turbo, maar lekker boeie!
Denk dat we allemaal tegen je willen sprinten straks! :P

Denk dat als je toch een koude lucht stroom langs je IC krijgt het nog een stuk harder gaat!!!!

Keep up the good work!!!

:D thnx en idd PBV is voor benzinedruk, had het weer eens door elkaar gehaald :oops: ;) (en inmiddels veranderd in mijn tekst :mrgreen: )
arthur623

Bericht door arthur623 »

hoeveel pk zit je nu dan ongeveer?
Plaats reactie