roest....
roest....
Khad al een lelijke plek net onder de buitenspiegel van mijn linkervoorportier....maar kdacht dat dat wel goed was aangepakt en hard was gemaakt...echter ik drukte er gisteren even op....buigt het helemaal mee en zit een klein gat in het metaal...dikke rotte plek dus op een erg in het oog springende plek. Maar weer ff keihard met anti roest aan de gang, andere opties heb ik niet eigenlijk he?
Wat is de beste optie vinden jullie?
Andere deur op de sloop halen of laten herstellen bij een schadebedrijf? (moet denk ik nieuw stuk ingelast worden en daarna spuiten)
Wat is de beste optie vinden jullie?
Andere deur op de sloop halen of laten herstellen bij een schadebedrijf? (moet denk ik nieuw stuk ingelast worden en daarna spuiten)
Dit plekje zag er verdacht uit..

Toen ik aan de slag ging, bleek er een gigantisch rotte plek onder te zitten. Alle roest weggestoken en goed behandeld met anti roest en daarna stevig geschuurd.

Daarna geplamuurd. geschuurd en gespoten. Echter de plamuur was niet helemaal glad te krijgen en met spuiten blijf ik een kleurverschil houden, motip levert gewoon niet de exacte kleur. al met al voor een 1e keer plamuren ben ik wel tevreden, het is nu weer keihard, en het kan altijd nog es geschuurd en opnieuw gespoten worden
[/img]
Toen ik aan de slag ging, bleek er een gigantisch rotte plek onder te zitten. Alle roest weggestoken en goed behandeld met anti roest en daarna stevig geschuurd.
Daarna geplamuurd. geschuurd en gespoten. Echter de plamuur was niet helemaal glad te krijgen en met spuiten blijf ik een kleurverschil houden, motip levert gewoon niet de exacte kleur. al met al voor een 1e keer plamuren ben ik wel tevreden, het is nu weer keihard, en het kan altijd nog es geschuurd en opnieuw gespoten worden
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
Volgens mij heeft MOTIP drie verschillende versies van Opalescent Nightfire Red. Een is erg donker en valt dus direct af en bij de andere twee moet ongeveer de juiste zitten. probleem is dat ze alle drie dezelfde Rover code en naam hebben.
Bij Charcoal is het hetzelfde verhaal. De ene is net een fractie donkerder als de andere en de derde heeft een iets grovere korrel. Gewoon even goed zoeken dus.
Bij Charcoal is het hetzelfde verhaal. De ene is net een fractie donkerder als de andere en de derde heeft een iets grovere korrel. Gewoon even goed zoeken dus.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
-
- MG-R Core
DAMN...
Dat is eigenlijk een beste krater...
Jammer dat de kleuren niet helemaal blijken te kloppen... ZO heb ik ook een Nightfire Red, moet zeggen dat deze qua kleur heel goed overeenkomt... .Misschien binnenkort een duidelijker beeld op het moment dat ik een aantal delen in kleur heb gespoten......
Maar dat is ff afwachten....

Dat is eigenlijk een beste krater...
Jammer dat de kleuren niet helemaal blijken te kloppen... ZO heb ik ook een Nightfire Red, moet zeggen dat deze qua kleur heel goed overeenkomt... .Misschien binnenkort een duidelijker beeld op het moment dat ik een aantal delen in kleur heb gespoten......
Maar dat is ff afwachten....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
Nee.....die rose hebben ze niet op de sloop.VandenPlas schreef:Misschien kun je een keer op de sloop een 'goed' portier scoren en met een beetje geluk in dezelfde kleur.

Job.
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.