ben nog steeds bezig met mijn auto te prepareren.... kop (helemaal gereviseerd) heb ik net trug en ga er maandag mee bezig! een boost controller heb ik al.... wacht nog alleen op mijn nieuwe dumpvalve en mijn fmic....
Dutch Vitesse schreef:Hieronder dus een paar gegevens
Jouw auto stond op
0.4 bar = 5.8 psi Waarschijnlijk is je bcv dus kapot geweest en reed je auto op actuator druk 6psi
Standaard 220 turbo coupe
0.55 bar = 8PSI (varieerd afhankelijk van versnelling en toerental tussen 6-11psi warvan de 11 psi na 4500rpm pas komt) standaard bcv geeft in 1e en 2e versnelling minder turbodruk door naar het blok ivm kapotdraaien van je bak.
Ik heb nu mn rover tc en ik wilde na dit verhaal eens kijken op hoeveel druk mijn turbo staat, maar ik krijg alleen vacuum af te lezen. Is er een slangetje waar ik simpel een metertje tussen kan zetten of moet ik het zelf gaan verbouwen? Kan iemand mij vertellen welk slangetje ik moet hebben?
Is dat toevallig een klein zwart geval die je nog moet doorknippen? Ik zie 3 aansluitinkies met 2 die zijn aangesloten en de overgebleven zwarte die dicht is.