Hallo allemaal, 2 kleine vraagjes van een newbie met een Rover 220 Sdi uit 1998...
1
Misschien is deze vraag al gesteld, maar ik kan het niet vinden. Weet iemand hoe je de controle lampjes (de lampjes die laten zien dat iets aan staat) van de airco, achteruitverwarming, mistlampen en mistlampen voor kunt vervangen.
Is het een kwestie van schroevendraaier er onder en voorzichtig loshalen, of is het moeilijker?
Vraagje 2...
Ik vond bij autostijl een stoelframe(Stoelframe RO 200 95-Bijrijder)
..... wat is dit?
Is dit een set om de originele stoelen naar achter te gooien, of is dit om kuipstoelen te monteren?
Nou alvast bedankt, en mocht dit onder het verkeerde forum staan, sorry
Lampjes Dash, en stoelen
Voor je antwoord op vraag 1

http://catalogus.conrad-electronic.nl/m ... mpleet.pdf (53MB) blz 272
Micro gloeilampen transparant bestelnr 72 70 91-91
Deze heb ik besteld een poosje geleden.
Je kunt heel makkelijk met een schroevendraaier je ventilatierooster boven je knoppen er uit wippen. Doe desnoods een stukje stof om de schroevendraaier om beschadigingen te voorkomen. Je kunt nu bij de knoppen, druk ze gewoon naar voren en klik ze uitelkaar.
Aan de onderkant van de knoppen zitten 2 lampjes deze kun je losdraaien door ze een kwartslag te draaien, als je geluk hebt komen ze er zo uit anders moet je wrikken. Je kunt dan de lampjes vervangen door de nieuwe, wel even de gekleurde omhulsels overzetten. Kijk wel even goed hoe de oude eruit komt dan hoef je niet meer te puzzelen om de nieuwe er goed in te krijgen.

http://catalogus.conrad-electronic.nl/m ... mpleet.pdf (53MB) blz 272
Micro gloeilampen transparant bestelnr 72 70 91-91
Deze heb ik besteld een poosje geleden.
Je kunt heel makkelijk met een schroevendraaier je ventilatierooster boven je knoppen er uit wippen. Doe desnoods een stukje stof om de schroevendraaier om beschadigingen te voorkomen. Je kunt nu bij de knoppen, druk ze gewoon naar voren en klik ze uitelkaar.
Aan de onderkant van de knoppen zitten 2 lampjes deze kun je losdraaien door ze een kwartslag te draaien, als je geluk hebt komen ze er zo uit anders moet je wrikken. Je kunt dan de lampjes vervangen door de nieuwe, wel even de gekleurde omhulsels overzetten. Kijk wel even goed hoe de oude eruit komt dan hoef je niet meer te puzzelen om de nieuwe er goed in te krijgen.
Dat was dan jammer want ik heb nog een ASS comfortstoel staan met onderstel voor een rover 200 die ook verder naar achter gaat dan het originele model. maar dan heb je wel een wereld stoel.Bjorn77 schreef:Mijn rovertje stond afgelopen 2 dagen in de garage, stoel laten verlengen. Een rover is een leuke auto maar niet echt voor mensen van 2.02m. Ik ben nu wel in het bezit van een 3 zitter
Bam.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII