Janspeed systeem, hoe zit dit met het oog op de APK?

Plaats reactie
sjon

Janspeed systeem, hoe zit dit met het oog op de APK?

Bericht door sjon »

Zoals jullie in m'n andere topic al hebben kunnen lezen is m'n uitlaat doorgeroest. Ik ben nu aan het kijken naar iets anders maar ik zit met een vraag. Kom ik door de APK als ik het volgende systeem aanschaf (zonder luchtfilter) linkje. Zo nee wat zou ik moeten doen om hem er wel door te krijgen?

Wat is trouwens het verschil tussen de producten van PTP en Janspeed? Zit dat alleen in de prijs of heeft dat met nog meer dingen te maken?

Alvast bedankt voor jullie hulp :!:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ja hoor, daar kom je zonder problemen mee door de APK. Er zit een sportkatalysator bij, dus dat is voldoende.

PTP levert gewoon tuning-onderdelen van diverse fabrikanten, er is dus totaal geen verschil tussen een uitlaat die je direct bij Janspeed besteld, of één die je bij PTP besteld (behalve in prijs waarschijnlijk). Luchtfilter is bv. gewoon een ITG Maxogen.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
sjon

Bericht door sjon »

Oke dat is goed om te horen :D

Dan zit ik verder nog even met dat luchtfilter. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen deze ITG en de BMC CDA. Behalve de prijs dan natuurlijk ;)
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Sommige filters kunnen niet genoeg lucht doorvoeren wanneer de auto boven circa 160 pk komt.
Maar de BMC CDA is een vrij groot filter (wanneer je tenminste de grote uitvoering neemt ipv de kleine), dus ik denk dat het daarbij geen probleem zal zijn.

Ik vind de prijs van de ITG persoonlijk absurd en zou dan ook eerder voor de BMC gaan.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
sjon

Bericht door sjon »

Striker schreef:Ik vind de prijs van de ITG persoonlijk absurd en zou dan ook eerder voor de BMC gaan.
Zo denk ik er ook over. Ik was alleen benieuwd naar de verschillen in vermogenswinst. De ITG geeft aan dat het ongeveer 8 PK is en de BMC geeft aan dat ze gemiddeld 5% pakken (tussen de 2 en 25 PK) een behoorlijke range zeg maar.

Iemand hier die een BMC CDA heeft en wat kan vertellen over de vermogenswinst?
Plaats reactie