Katvervanger 620si
Katvervanger 620si
Hoi,
Ik zal bij mijn 620si uit 94 binnenkort het voorste gedeelte van de uitlaat moeten vervangen (na de kat is dat al gebeurd). Nu zit ik te overwegen om een katvervanger te plaatsten, maar mijn grote vraag hierbij is of ik de auto dan nog wel door de APK kan krijgen. Motorisch is de auto nog steeds prima in orde (na 190.000km) en hij verbruikt geen olie.
Wellicht dat ervaren 620 rijders mij hier antwoord op kunnen geven?
Ik zal bij mijn 620si uit 94 binnenkort het voorste gedeelte van de uitlaat moeten vervangen (na de kat is dat al gebeurd). Nu zit ik te overwegen om een katvervanger te plaatsten, maar mijn grote vraag hierbij is of ik de auto dan nog wel door de APK kan krijgen. Motorisch is de auto nog steeds prima in orde (na 190.000km) en hij verbruikt geen olie.
Wellicht dat ervaren 620 rijders mij hier antwoord op kunnen geven?
Idd gewoon de originele kat houden en die er snel weer onder zetten als je hem gaat keuren. Zonder kat komt 'ie van z'n langzalzeleven niet door de keuring (Co-waarde wordt dan te hoog).
Tipje: als je toch het spruitstuk vervangt en als je van een paar pk-tjes extra & een mooi geluidje (& pasta
) houdt: gooi er dan een spaghetti-spuitstuk onder. Heb je als het goed is zo'n 8pk winst... Of is dat bij de 620 standaard zoals bij de K16's?
Tipje: als je toch het spruitstuk vervangt en als je van een paar pk-tjes extra & een mooi geluidje (& pasta