Mistlampen voorbereiding 216

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
vergeate

Mistlampen voorbereiding 216

Bericht door vergeate »

Hallo allemaal,

Heb sinds kort (begin Februari) een Rover 216 CVT luxe versie uit 1999 aangeschaft. Bevalt tot op heden uitstekend. :D

Aangezien alleen de mistlampen ontbreken, wil ik deze gaan inbouwen.
Weten jullie of er bij deze uitvoering al voorbereiding is getroffen mbt tot het aansluiten van de mistlampen? Waar moet ik nog op letten en welke extra onderdelen moet ik dan aanschaffen?

Heb rondgekeken voor een set mistlampen op ebay.co.uk maar hier is het aanbod minimaal. Waar kan ik nog verder kijken voor de benodigde spullen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groet,
Kris
tummeke

Bericht door tummeke »

ebay uk dus ;)

maar ik heb nog wel een complete set in de aanbieding.. je moet als het goed is een complete extra kabelboom hebben voor de mistlampen (nouja kabelboom, het is gewoon 1 lange draad), plus een relais en dergelijke..

Zoek even of er al kabels lopen naar de mistlamp afdekkapjes die er nu zitten.. Zit er geen stekker daar in de buurt bij beide, kun je ervanuit gaan dat je auto niet voorbereid is..

In dat geval heb ik dus een complete set.. Ik moet namelijk andere mistlampen hebben voor mn MG ZR kabelboom nu.. Die kan ik hier wel regelen.
216 driver

Bericht door 216 driver »

Ik heb ook mistlampen gekocht met kabelboom, maar kabelboom ligt er bij mij ook nog steeds niet in.
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Zodra m'n nieuwe bumper gemonteerd is heb ik een setje mistlampen tekoop.
(200 en 400 zijn daarin gelijk)
Zitten wel stekkers aan, maar geen draadboom ... maar die is redelijk eenvoudig zelf te maken van wat draad en een relais.

cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie