vraagje, turbo motor
vraagje, turbo motor
vraagje, als je een gemodificeerde motor hebt met turbo, moet je ecu dan ook aangepast worden?
- Bruno
- MG-R Addict
- Contacteer:
Lijkt me wel vrij logisch.
Waarom je gaat toch geen turbo op je F monteren ?
En zo ja, wat voor modifictie gaat dit dan worden, een kit ?(merk etc..)
Denk eraan dat het standaard onderblok van een K-engine, bedrijfzeker blijft tot 185pk max, en je het mag vergeten als je een airco hebt !
Anyway, ik ken iemand (bij ons op het forum) die zelf met een turboprojectje bezig is, t.t.z. hij haalt bij elk merk wat, en knutselt zelf iets in elkaar, en oh, ja, hij weet waar hij mee bezg is, no problem, maar is er al heel lang met bezig.
Waarom je gaat toch geen turbo op je F monteren ?
En zo ja, wat voor modifictie gaat dit dan worden, een kit ?(merk etc..)
Denk eraan dat het standaard onderblok van een K-engine, bedrijfzeker blijft tot 185pk max, en je het mag vergeten als je een airco hebt !
Anyway, ik ken iemand (bij ons op het forum) die zelf met een turboprojectje bezig is, t.t.z. hij haalt bij elk merk wat, en knutselt zelf iets in elkaar, en oh, ja, hij weet waar hij mee bezg is, no problem, maar is er al heel lang met bezig.

MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
nou, het is ondertussen te laat maar er stond een k-series aangepaste 1.8 turbo blok te koop maar zonder ecu, en voor zover ik weet moet die ook aangepast worden.
nu had ik dat blok wel kunnen kopen maar wie kan de ecu met prog. chip op het blok aanpassen, want dan moet je volgens mij wel speciale gegevens van het blok hebben en die zaten er niet bij.
nu had ik dat blok wel kunnen kopen maar wie kan de ecu met prog. chip op het blok aanpassen, want dan moet je volgens mij wel speciale gegevens van het blok hebben en die zaten er niet bij.