Mijn S1600 bumper (Bijna passend...) Hulp gevraagd

speedfreax

Bericht door speedfreax »

ik heb mijn bouwlampen van ebay.co.uk....

http://cgi.ebay.co.uk/Rally-Giant-7-spo ... dZViewItem
devilxtreme

Bericht door devilxtreme »

sweet 8)
heb ik eerder ook al aangedacht :( .
misschien ooit.raar dat die niet past?
sjon

Bericht door sjon »

devilxtreme schreef:raar dat die niet past?
Als je op de engelse fora kijkt zul je zien dat ze er bijna allemaal problemen mee hebben. Er wordt zelfs aangegeven dat sommige mensen hun bumper niet eens willen uitlenen voor een mal niet omdat ze niet willen maar omdat ze bang zijn dat ze hem er niet weer terug op krijgen :|
devilxtreme

spuit de bumper maar in het zwart.dan is het sneller opgelost voor me.
waar woon je? :lol:
tummeke

Bericht door tummeke »

Nou goed laat maar.. Als er al weer zoveel mensen zijn die zo'n bumper hebben straks, ga ik toch maar weer voor mn andere plan.. Denk dat de rally bumper zodadelijk alles behalve exclusief gaat worden als dat bedrijf een beetje goedkoop is..
sjon

Bericht door sjon »

tummeke schreef:Nou goed laat maar.. Als er al weer zoveel mensen zijn die zo'n bumper hebben straks, ga ik toch maar weer voor mn andere plan.. Denk dat de rally bumper zodadelijk alles behalve exclusief gaat worden als dat bedrijf een beetje goedkoop is..
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor en baal dan ook stevig :(

Misschien dat iemand nog antwoord heeft op mn vraag :?:
tummeke

Bericht door tummeke »

Fotos zeggen meer dan 1000 woorden.. En tuningbumpers blijven een ramp.. hoe 'origineel' ze ook zijn..
sjon

Bericht door sjon »

Ik zal zometeen even een foto bewerken om aan te geven wat er niet past. De laatste foto van blz 1 geeft iig al een beeld van datgene dat niet past aan de bestuurderskant.
devilxtreme

misschien een steun dat wat aangepast moet worden?
sjon

Bericht door sjon »

devilxtreme schreef:misschien een steun dat wat aangepast moet worden?
Nee een steun is het niet, we hebben het namelijk al zonder geprobeerd en nog steeds past t niet :cry:
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: toppie hoor
Afbeelding
devilxtreme

het moet toch iets zijn dat de bumper aan die kant ervoor zorgt dat die niet helemaal op zijn plaats komt.
bekijk een keer goed.
maar misschien als die dieper komt gaat die weer opening hebben aan de binnenkant van u spatbord.
neem eens een foto van de andere kant
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... 84&start=0

http://forums.xpowerforums.com/showthread.php?t=29973

Er is een bedrijf in Engeland bezig met het maken van mallen.

Carbon kevlar en fiberglass zijn straks de optie's 8)
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
sjon

Bericht door sjon »

De foto's (klikbaar naar een grotere versie)...

Voorkant

EDIT

Passagierskant

EDIT

Bestuurderskant

EDIT

Zoals je kunt zien sluit de passagierskant bijna goed aan. Aan deze kant zit ik vooral nog met het binnenste gedeelte van de koplamp, deze sluit namelijk aan de onderkant niet netjes aan (bijna een halve cm speling).

De bestuurderskant sluit helemaal nog niet aan. Het is namelijk net alsof de bumper nog een stuk die kant op moet. Dit krijg ik niet voorelkaar en als je de boel opmeet zie je dat het ook niet zou moeten omdat de maten netjes overeenkomen met de originele bumper.

De bumper moet eigenlijk in zijn geheel nog een centimeter of anderhalf naar achteren. Ook dit krijgen we met geen mogelijkheid voorelkaar. Dit geldt voor zowel de boven als de onderkant.

Hopenlijk dat iemand aan de hand van deze foto's kan zeggen op welk punt ik niet goed bezig ben geweest :oops:

Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door sjon op ma apr 10, 2006 8:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Super bumper!!!!

Maar haal eerst eens het gaas uit zijn mond en de gril eruit.
Waarschijnlijk blijft hij in het midden ergens achter hangen of is hij te dik op een bepaald punt.
Dit laatste denk ik niet maar zoals het nu zit kan je dat niet zien.

Probeer hem ook eens eerst aan de bestuurderszijde te monteren en kijk of je hetzelfde dan aan de andere kant hebt.

Je kan ook de punten waar je denkt dat hij aanligt/aanloopt insmeren met krijt en dan monteren daarna demonteren en dan zie je vanzelf of het krijt nog in tact is of beschadigd is.

Suc6

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
sjon

Bericht door sjon »

Monteren aan de bestuurderszijde hebben we ook al geprobeerd hij sluit dan een klein beetje beter maar aan de passagierszijde sluit ie dan ook niet meer goed aan.

Dat met dat krijt is idd een goed idee.

Ik baal echt als een stekker aangezien de bumper gewoon van een andere ZR 160 komt. Het enige verschil is dat de vorige auto een 5 deurs was en de mijne een 3 deurs maar qua front maakt dat volgens mij helemaal niets uit.
Plaats reactie