werkplaatshandboeken te bestellen!
werkplaatshandboeken te bestellen!
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 82632.html?
of zoek onder rover auto onderdelen/diversen op marktplaats!!
Voor 9 euro stuurt die knakker je een cd met ALLE WERKPLAATSBOEKEN van Rover.....!!!!
MUST HAVE VOOR DE ROVER SLEUTELAAR
Kreeg hem na betaling keurig na een dag thuisgestuurd!
kosten 9 euro......bijna niks dus.
pakken die kans
houd onze Rovers op de weg!!!
of zoek onder rover auto onderdelen/diversen op marktplaats!!
Voor 9 euro stuurt die knakker je een cd met ALLE WERKPLAATSBOEKEN van Rover.....!!!!
MUST HAVE VOOR DE ROVER SLEUTELAAR
Kreeg hem na betaling keurig na een dag thuisgestuurd!
kosten 9 euro......bijna niks dus.
pakken die kans
houd onze Rovers op de weg!!!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Euh ik heb dat ding al tig keer gratis beschikbaar gestelt(als download, en ook als cd meegegeven als mensen langs kwamen)
Ook ik zelf heb hem op die manier verkregen.
De kans is dan ook groot dat die persoon op marktplaats hem op 1 of andere manier via dit forum heeft kunnen bemachtigen.
De kans is dan ook groot dat die persoon op marktplaats hem op 1 of andere manier via dit forum heeft kunnen bemachtigen.
Laatst gewijzigd door 118GTR op za apr 01, 2006 9:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Helaas die heb ik ook niet, ze hebben het pas nodig gevonden om alleen vanaf 97~98 de manuals te digitaliseren en op de (mijn) cd te zetten.
De rover 100 mk3 staat er gewoon compleet niet in. Vreemd genoeg nog wel een paar R200 mk2 varianten die wat ouder zijn (de 216 coupe bijvoorbeeld), maar de gewone mk2 ook al niet.
Waarschijnlijk komt dat door dat de coupe nog wel geleverd werd(in Engeland), maar toch echt niet meer als 216.
De rover 100 mk3 staat er gewoon compleet niet in. Vreemd genoeg nog wel een paar R200 mk2 varianten die wat ouder zijn (de 216 coupe bijvoorbeeld), maar de gewone mk2 ook al niet.
Waarschijnlijk komt dat door dat de coupe nog wel geleverd werd(in Engeland), maar toch echt niet meer als 216.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
Ik heb ook wel interesse118GTR schreef:Euh ik heb dat ding al tig keer gratis beschikbaar gestelt(als download, en ook als cd meegegeven als mensen langs kwamen)