Tnx allemaal
@ Mark214 zeker weten dat er een dumpvalve opkomt,hahaha, ik had er al bij Robert naar gevraagd voordat mijn auto weg werd gebracht voor de swap

Ik vind dat zo gaaf, dus die ga ik dit weekend bestellen
@ Frekkel, nee ik ben hier echt wel tevreden mee hoor, hoef geen 2.0 liter en grotere turbo, dit wordt al een wereld van verschil, normaal ligt dit turbo blok in een Rover75 die 400 kg zwaarder weegt, mijn auto gaat straks vliegen
@ Tummeke, ja dat andere blok houdt van Noort voor zichzelf (en dit keer is het echt waar

)
@ Silly,

ja bij die er "is-nu-ècht-geen-plek-meer-onder-de-motorkap" club hoort mijn auto nu zeker thuis
Ik ben zelf ook uiteraard erg benieuwd naar de resultaten, heb er zelf nog niet in gereden, Richard heeft er gisteravond een flink stuk in gereden en was er erg tevreden over. Hij reageerd goed, alleen krijgt waarschijnlijk nog te weinig lucht, als pedaal flink ingetrapt wordt heeft hij het nog moeilijk. Maar daar gaan ze nog een oplossing voor zoeken.
Verder schijnt het geluid van de motor echt heel mooi te zijn, en oh ja de kat is er ook al onder uit
Heb ook al metertjes gekocht, oliedruk,olietemperatuur en turbo-boost
en een universele A-stijl die best wel goed past, beetje aanpassen met plamuur enz, en dan bekleden met stof.
Nu de dumpvalve bestellen

kan die er zo snel mogelijk op
Ik tel de dagen af tot volgende week zaterdag...........