Hallo ,
ik heb onlangs een topic geopend hoe ik mijn plastick strips het beste zou kunnen spuiten. Naar aanleiding van jullie tips,is dit heel erg goed gelukt.
Ik heb de strips van mijn auto gewoonweg voorzichtig met wat kracht van mijn auto afgehaald zonder mijn binnen deurpanelen los te maken.
dit is heel goed gelukt.
Nu wil ik de strips terugplaatsen hoe moet ik dit doen? moet ik hiervoor de binnendeurpaneel toch helemaal loshalen of is er een mogelijkheid dit makkelijker te doen?
bedankt voor alle hulp.
mvg
Help Plastick strips terugplaatsen
- Striker
- MG-R Freak
Als je ze met "geweld" hebt losgetrokken, betekent dit dat de haakjes aan de binnenkant van de deur zijn afgebroken en je dus de deurpanelen moet verwijderen om deze weer te kunnen bevestigen.
Deurpanelen loshalen is trouwens zo gebeurd, gewoon even de schroefjes losdraaien (vergeet die achter de deurhendel en de 2 achter het klepje in het handvat niet).
Deurpanelen loshalen is trouwens zo gebeurd, gewoon even de schroefjes losdraaien (vergeet die achter de deurhendel en de 2 achter het klepje in het handvat niet).
nee er is niks gebroken. je hebt op de stips van die rubberen dingen die heb ik voorzichtig eraf getrokken. en er is niks gebroken.
maar ik moet dus die plastick clips zeker... horizontaall draaien en dan die strip erin steken en dan weer verticaal draaien en dan vasmaken? of niet? want ik snap niet hoe ik die strip op die klemmetjes weer krijg?
maar ik moet dus die plastick clips zeker... horizontaall draaien en dan die strip erin steken en dan weer verticaal draaien en dan vasmaken? of niet? want ik snap niet hoe ik die strip op die klemmetjes weer krijg?