rover 416 si bj '98 raad en tips over deze auto !!??

414 416 418 420 45
Plaats reactie
misisound

rover 416 si bj '98 raad en tips over deze auto !!??

Bericht door misisound »

hi
zal me ff voor stellen ik ben mike eigenaar van misisound te gorredijk
www.misisound.nl

ik heb nu zins 5 weken een rover 416 si gekocht en na 3 dagen waren er 8 uitlaatklepen afgebroken en dat terwijl de auto voor de deur stond en dus niet liep !!!! ja ja ik weet het kan niet nou bij mij dus wel maar goed zins vandaag heb ik hem weer terug met een spik splinter nieuwe motorblok 0 km gelopen dus moet hem weer in rijden bah bah

maar kunnen jullie me vertelen wat er goed en niet goed is met zo een auto en waar ik op moet letten ??

ik heb 3,5 jaar geleden een rover 620i gehad en daar ik heb 2 jaar zonder problemen mee gereden tot dat er een kuttekop van de parkeerplaats af komt en mij niet ziet daaaaaaaag rover !!

en kunnen jullie me vertellen waar ik of bij wie ik uitbouw set kan kopen voor de rover 416 si uit bj 98 zoals bumpers en zijskirts en nog meer van die dingen ????

laat het me maar weten !!

als je nog wat in te bouwen heb in je auto doe een belletje als mede lid maak ik een mooi prijs je voor je !! kijk op www.misisound.nl

groetjes mike
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

euh uitlaatkleppen breken niet zomaar, PUNT.

Klinkt alsof de distributieriem doorgeschoten is tijdens het starten, en dat duidt weer op een zeer oude distributieriem.

Bumpers en skirts zijn vrijwel alleen in engeland te vinden, maar gelukkig zijn er wat nederlandse adressen die die uit engeland leveren. (er is zo juist een topic met precies die engelse producenten gestart)
Hier, het gaat weliswaar om R200 spullen, maar dat zijn vaak wel dezelfden producenten als die voor de 400 mk2/45/ZS
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
misisound

Bericht door misisound »

nee de distributieriem was dus 20.000 km geleden vervangen bij de vorige eigenaar dat heb ik na gevraagt bij de dealer in zwolle , nee ik dacht dus ook dat dat niet kon maar bij mij dus wel en het rare is gelijk bij het starten al zat ie al vast hij heeft geen 1000000 van een milimeter gedraaid maar goed hij rijd nu weer met een nieuw blok er in !!

bedankt voor de site voor de spulen

gr mike
Plaats reactie