ruitenwisser kaduuk...

214 216 218 220 25
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Echt totaal irrelevant... maar als jij er zo overheen wil lullen...
tummeke

Bericht door tummeke »

we hadden het net opgelost kerel... Maargoed, als jij er weer een punt van wil maken..

Ik heb gewoon geen trek in flamende nieuwkomers op dit forum.. Daar hebben we er al genoeg van die beweren dat dit een waardeloze club is..

En zo'n smiley achter zo'n zin maakt dat in mijn ogen toch wel behoorlijk denigrerend voor ons forum..
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

tummeke schreef:Ik heb gewoon geen trek in flamende nieuwkomers op dit forum..
We hebben idd al voldoende flamende "oudgedienden" :roll:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: tummeke , denk aan je hart en geniet van het engelse landschap.
het is het niet waard.
Afbeelding
tummeke

Bericht door tummeke »

Dat wilde ik dus net gaan doen met die post :lol:
Arjan83

Bericht door Arjan83 »

hoppaa, hij doet het weer...

ook de interval deed het niet meer en hij viel niet terug naar de '0' stand...
Ik geloof dat het relais van de wisser niet goed vast zat of iets in die richting, het was iig snel verholpen, dus ik kan weer wat van mijn lijstje halen :mrgreen:

De stang was nog niet besteld trouwens, want mijn vader had een tip gekregen van een collega... Hij heeft een gaatje in het uiteinde geboord en met boutje en moertjes weer 'vastgezet'. Misschien een goeie tip als je ongeveer hetzelfde meemaakt. Alleen wel zorgen dat ie nog kan bewegen/wissen naderhand natuurlijk!

iig nog bedankt voor de reacties :P

ps me auto gaat niet as maandag mee naar school, maar de maandag daarop... iets later dan gehoopt, maar er was eerder nog geen plek, dus nog ff geduld :)

Heb ook nog een potje in de olie gegooid om het allemaal te dichten, kijken of dat nog verschil gaat maken tov de 'olielekkage'... Gelukkig was het gratis ;) want dat ultrakleine potje kostte in de richting van 20 euro !!
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Welke olielekkage?
Arjan83

Bericht door Arjan83 »

als ie is nagekeken, weet ik meer over waar het vandaan komt....euh KWAM :)

Maar het lijkt toch enigszins van de koppakking te komen ??? want die is altijd een beetje vochtig (als in olie) bovenop en aan de zijkant beetje in de buurt van de oliedop...

En soms liggen er een paar druppels als ie ergens geparkeerd staat
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Hij zweet altijd een beetje, maar de koppakking is net vervangen door een Klinger dus 't lijkt me sterk dat ie alweer lek is... behalve als we het verprutst hebben natuurlijk :) Dat hoop ik niet!
Plaats reactie