Hallo,
Zou iemand mij wat tips kunnen geven waar op gelet moet worden bij een MG ZR 105 Le Mans uit begin 2003? Ik heb nauwelijks ervaring met MG (Zr's) en begrijp uit jullie forum dat jullie dat zéér zeker hebben! Alle commentaar en tips zijn welkom.
Om preciezer te zijn; kent iemand de historie van deze ZR? http://www.mediamenu.nl/dealers/website ... _ID=420753
Alvast bedankt!
Marco
ZR 105; Le mans; nuttige tips/historie?
Hij komt mij niet bekend voor zo, maar ik moet zeggen dat ik hem aardig aan de prijs vind!
Voor die prijs heb je praktisch een ZR 160 op marktplaats enzo, en dan zou ik het zeker wel weten!
Verder mag je even de zoekfunctie gebruiken, daar deze vraag al 10 zo niet 100x gesteld is.. We hebben al vele bruikbare aankooptips gegeven, en als je even zoekt zijn die zo gevonden!
Veel succes!
Voor die prijs heb je praktisch een ZR 160 op marktplaats enzo, en dan zou ik het zeker wel weten!
Verder mag je even de zoekfunctie gebruiken, daar deze vraag al 10 zo niet 100x gesteld is.. We hebben al vele bruikbare aankooptips gegeven, en als je even zoekt zijn die zo gevonden!
Veel succes!