Plaatsen Chrome spiegels rover 214Si 1997 ( adapter ? )
Plaatsen Chrome spiegels rover 214Si 1997 ( adapter ? )
Ja daar is ie dan met een heel verveldende vraag waar ie graag antwoord op wil.
Namelijk, ik heb een rover 214Si uit 1997 en wil daar Chrome spiegels op plaatsen.
Nou vraag ik mijn eigen af of de grondplaat van een Rover 25 spiegel hetzelfde is als doe van een 200 serie.
Het gaat dus niet om de spiegel maar om de grondplaat .
Namelijk, ik heb een rover 214Si uit 1997 en wil daar Chrome spiegels op plaatsen.
Nou vraag ik mijn eigen af of de grondplaat van een Rover 25 spiegel hetzelfde is als doe van een 200 serie.
Het gaat dus niet om de spiegel maar om de grondplaat .
- Striker
- MG-R Freak
Ik heb 't zelf gedaan bij 't monteren van de MG ZR spiegels (identiek aan die van een Rover 25) op mijn auto.
Het is absoluut niet moeilijk, maar wel een nauwkeurig werkje (als je in je deur gaat boren wil je 't tenslotte wel in één keer goed doen).
Ik heb met dik papier de vorm van de adapterplaat overgetrokken en de plek van de gaten, zodat ik dit als mal kon gebruiken op de deur.
Het is absoluut niet moeilijk, maar wel een nauwkeurig werkje (als je in je deur gaat boren wil je 't tenslotte wel in één keer goed doen).
Ik heb met dik papier de vorm van de adapterplaat overgetrokken en de plek van de gaten, zodat ik dit als mal kon gebruiken op de deur.
idd ik heb ze nog niet, maar ga ze wel halen.
Je hebt ze op veel plaatsen te koop. Voorbeeld www.carpartstuning.nl
En dan kun je dus kijken voor een rover 25 chrome spiegels.
Je hebt ze op veel plaatsen te koop. Voorbeeld www.carpartstuning.nl
En dan kun je dus kijken voor een rover 25 chrome spiegels.