nee, helaas ik kan alleen door de weeks s,avonds op het werk een paar uurtjes knutselen omdat ik daar alle benodigdheden heb en heb thuis geen garage dus vet balen
110% Rockford: overal zie ik een topic verschijnen m.b.t. jou lamo deuren. zag hem al een tijdje terug op het engelse forum opduiken en nu ook bij de belgische buren.
Je trekt in ieder geval wel de aandacht, maar hoe staat het er nu voor? heb je nog wat progressie geboekt?
Heee Ik zie dit project nu pas voor het eerst
ziet er goed uit man
respect!!!!!!!!!!!
En ff vraag welke zijn dit type scharnieren
van civic/ del sol of universeel?
Èn 1500 voor lsd heb je groot gelijk in
veels te duur wordt kunstmatig omhoog gehouden de prijs
Bruno schreef:Maar LSD is het enige merk dat toegelaten is op de Belgische autokeuring, vraag me niet waarom, steviger ????
Alle andere merken zijn verboden !!
die heeft er tuv keuring op
en dat zal ook wel met die prijs te maken hebben dan (duurder)
dankje, maare ik heb ook liever lsd scharnieren hoor,zijn veel beter(steviger) maar ja, ook ik heb maar een gewoon baantje dus ik kan niet alles veroorloven.
enne het zijn universele wat voor geen kilometer past,MAAR ik heb er al 1 hele deur inzitten ahaha!
kan bijna niet meer in of uitstappen maar dat maakt niet uit, als het maar mooi is
110% rockford!!! schreef:dankje,
enne het zijn universele wat voor geen kilometer past,MAAR ik heb er al 1 hele deur inzitten ahaha!
kan bijna niet meer in of uitstappen maar dat maakt niet uit, als het maar mooi is