moet nieuwe uitlaat

111 114 Metro Mini
Plaats reactie
RovaH

moet nieuwe uitlaat

Bericht door RovaH »

jammer genoeg is de snuffelaar van me kat er uit gescheurd bij me uitlaat...maar nu is de vraag voor oplossing laten lassen of nieuwe uitlaat van voor tot achter (met kat vervanger)....
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

De snuffelaar van je Katelystator is er uit gescheurd bij je uitlaat? :?:

Sorry geen idee wat je bedoelt.
zoizo lijkt het me raar dat als er 1 ding stuk is dat je dan je hele uitlaat van voor tot achter wil vervangen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
RovaH

Bericht door RovaH »

had aan iemand gevraagd en die zei dat..maar er zit nu een een gat van ongeveer 2 a 3 cm in...tis net na me spruitstuk en hoe het nou heet weet ik niet maar begin demper ofzo iets zit er een apperaat in en die is er uit gescheurd...maar ben bang na het lassen dat ie na verloop van tijd naast de las weer zal af scheuren... en tevens me uitlaat zelf zit een kleine scheur in dus wil alles liefst nieuw dat ik daar geen gezeik meer mee krijg...
mgron
MG-R Freak
Berichten: 541
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 9:35 pm
Woonplaats: Surhuisterveen

Bericht door mgron »

de lamda sond mischien :?:
Greets mgron

Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23 :thumb:
dubke

Bericht door dubke »

Vind een een vaag verhaal..
Maar heeft lassen geen zin, en daarna met uitlaatkit afdichten geen nut? (ik weet niet hoor, heb dat gat tenslotte niet gezien..)

Maar als je geen zin meer hebt in gezeik waarom zet je er dan niet gewoon een nieuwe op? Ben je wel van je problemen af..

Heb zelf ook gekeken naar een nieuwe uitlaat laatst (aangezien de mijne van rottigheid zowat uit elkaar viel) maar is niet al te goedkoop. Ik was alleen voor het achterste gedeelte (einddemper enzo) al bijna 85 euro kwijt, en dan is het ook nog een 're-make' model..
RovaH

Bericht door RovaH »

naja in ieder geval bedankt voor de reacties en zal denk ik tog voor nieuwe uitlaat gaan...om van het gezeik af tezijn want de roest plekken vallen bijna van elende er doorheen....maar het komt wel goed
Plaats reactie