Mijn ZS project

Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

:inlove: :inlove: :inlove:

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

Ziet er erg gaaf uit.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Afbeelding
Even een vraagje.
Moet de groef niet de ander kant op?
(als hoe de voorruit loopt, ter vergelijking)
(dus links en rechts omgewisseld)

Of heb ik dit nu verkeerd?
Gebruikersavatar
mg-zs
Hairpin Hater
Berichten: 3757
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 11:18 pm
Woonplaats: Maastricht

Bericht door mg-zs »

Ziet er vet uit :bangin:
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
216 driver

Bericht door 216 driver »

Zeer mooie ZS is het geworden zeg 8)

Alleen vind ik de sideskirts er niet echt bij passen, zit ook iets te laag t.o.v. de voor en achterbumper. Maar voor de rest echt top !

Die 2 uitlaten zien er ook echt mooi uit , tijd voor een filmpje ook denk ik :P :mrgreen:
Lehcim

Bericht door Lehcim »

Edgecrusher schreef: Even een vraagje.
Moet de groef niet de ander kant op?
(als hoe de voorruit loopt, ter vergelijking)
(dus links en rechts omgewisseld)

Of heb ik dit nu verkeerd?
Kun je wel eens gelijk in hebben, maar ik weet het ook niet zeker.
Er stond toch duidelijk "left" en "right" op de verpakking, en ik neem aan dat meneer de tovenaar toch zou moeten weten aan welke kant ze horen te zitten.
Ik begin nu wel te twijfelen iig.
challenge
MG-R Freak
Berichten: 1505
Lid geworden op: zo apr 27, 2003 7:16 pm
Woonplaats: Katwijk (zh)
Contacteer:

Bericht door challenge »

ziet er netjes uit zo hoor
wel erg laag
paste het allemaal nog een beetje???
want er gingen toch wat negatieve berichten in de ronde over dit setje.
Lehcim

Bericht door Lehcim »

216 driver schreef:Zeer mooie ZS is het geworden zeg 8)

Alleen vind ik de sideskirts er niet echt bij passen, zit ook iets te laag t.o.v. de voor en achterbumper. Maar voor de rest echt top !

Die 2 uitlaten zien er ook echt mooi uit , tijd voor een filmpje ook denk ik :P :mrgreen:
Over de sideskirts ben ik ook niet 100% tevreden, ik vind ze wel mooi qua vormgeving, maar zitten idd wel erg laag.
En alles lijkt nog lager op de foto's doordat de banden geheel in het gras zijn verdwenen.
Ze zijn nu eenmaal niet kleiner en hoger willen ze niet (zonder een stuk van de deur te zagen), Pools design foutje denk ik.
JDL had de hoogte van de skirts wel wat kunnen reduceren.
Misschien aankomend voorjaar ff op zoek naar wat minder hoge skirts.
Moet het er nu maar ff een tijdje mee doen.
Lehcim

Bericht door Lehcim »

challenge schreef:ziet er netjes uit zo hoor
wel erg laag
paste het allemaal nog een beetje???
want er gingen toch wat negatieve berichten in de ronde over dit setje.
Het passen was geen probleem, ze konden zelfs vrij gemakkelijk de extra naden die zouden ontstaan bij het monteren van de voor- en achterbummper extension weggewerken.
Dit kun je goed zijn bij de voor bumper, de spoiler lijkt uit 1 stuk, wat anders duidelijk uit 2 zou zijn zoals je op de volgende foto kunt zien http://www.jdltuning.com/customer_car/1 ... c10f_1.jpg
Wel was de bolling van de achterbumper ietsje te recht daar waar deze moest aansluiten op de achterbumper (waarschijlijk iets te vroeg uit de mal gehaald), maar was voor het monteren geen probleem.
George

Bericht door George »

ziet er goed uit, misschien ook wel leuk om er 18 inch velgen onder te doen
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

De schijven zouden idd andersom gemonteerd moeten zitten. Maar aangezien er vrij weinig over te vinden is is het verschil niet groot en niet gevaarlijk.

1 idee van de groeven is de afvoer van remstof en andere troep(o.a. hete lucht) om die reden moeten ze andersom(middelpunts vliegende kracht)

Maar het belangrijkste aspect is het feit dat groeven de pads schoonhouden en ze een randje te geven waarop de pads meer grip hebben waardoor de remkracht wordt vergroot. En dan maakt het niet uit hoe de groeven lopen, er zijn ook schijven waarbij de groeven haaks op het midden lopen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
challenge
MG-R Freak
Berichten: 1505
Lid geworden op: zo apr 27, 2003 7:16 pm
Woonplaats: Katwijk (zh)
Contacteer:

Bericht door challenge »

heb je nou ook je motorkap laten verlengen of is dit fotosoep????
Afbeelding
sjon

Bericht door sjon »

Echt supervet, zal de volgende keer als ik ehm weer zie even heel langzaam rijden :twisted:
Gebruikersavatar
mg-zs
Hairpin Hater
Berichten: 3757
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 11:18 pm
Woonplaats: Maastricht

Bericht door mg-zs »

Die motorkap ziet er wel vet uit.
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
Gebruikersavatar
MGPete
MG-R Freak
Berichten: 1970
Lid geworden op: ma aug 18, 2003 11:29 am
Woonplaats: Scheveningen
Contacteer:

Bericht door MGPete »

Die motor kap is inderdaad heel gaaf :twisted:

Die remschijven staan ook heel goed. Zet mij gelijk weer aan het denken :roll: ;) Merk je verschil tov de oude remmen?

Maar je specs over de re-map zijn ook heel interessant. Denk dat dat een serieuze overweging waard is. Misschien eerst een andere manifold om de lucht toevoer nog meer te verbeteren. Een re-map is vaak het best als laatste.
Laatst gewijzigd door MGPete op vr okt 27, 2006 1:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8398
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

ziet er super uit!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Plaats reactie