Bollen oppompen
Veel te hoog dus
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
yep indeed! ziet er niet uit..
had mn oude op 31 staan ongeveer en dat ziet er al een stuk beter uit..
die k nu heb staat op 29 en is eiglijk weer wat te laag aan de voorkant in vergelijking met de achterkant en de wegligging word er minder van..
maar wil em toch eerst verlagen en dan de druk weer wat hoger..
had mn oude op 31 staan ongeveer en dat ziet er al een stuk beter uit..
die k nu heb staat op 29 en is eiglijk weer wat te laag aan de voorkant in vergelijking met de achterkant en de wegligging word er minder van..
maar wil em toch eerst verlagen en dan de druk weer wat hoger..
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
wtf? 29? mafketels. 34 vind ik meestal ook te, maar lager dan 31 ga ik echt nooit zelfs niet op zandvoort.
enorm lastig met drempels en balans in de auto is ook niet echt top.
enorm lastig met drempels en balans in de auto is ook niet echt top.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
euh...mijn excuses jongens , dat "mafketel" komt hard aan begrijp ik.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
zo hoog als je mooi vind.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
He jongens, die van mij is begin november op druk gezet maar heb het idee dat hij alweer lager staat. Kan dat in die korte tijd? We sturen nu bijna 3 maand en ik moet zeggen, ik vind het een fantastisch bakkie. Wel gebruikt hij na het vervangen van de koppakking wat koelvloeistof maar dat is nihil. Gewoon bijvullen op zijn tijd en verder zijn er geen problemen. Ik hoop dat hij het een paar jaartjes uithoud want ik ben hem nog lang niet zat!
Groeten, Jan-Willem.
Groeten, Jan-Willem.
hey mooi om te horen....jwbennink schreef:He jongens, die van mij is begin november op druk gezet maar heb het idee dat hij alweer lager staat. Kan dat in die korte tijd? We sturen nu bijna 3 maand en ik moet zeggen, ik vind het een fantastisch bakkie. Wel gebruikt hij na het vervangen van de koppakking wat koelvloeistof maar dat is nihil. Gewoon bijvullen op zijn tijd en verder zijn er geen problemen. Ik hoop dat hij het een paar jaartjes uithoud want ik ben hem nog lang niet zat!
Groeten, Jan-Willem.
leuke auto's he die 100tjes...
de bollen lopen soms heel vlug leeg jha... kan gerust in een paar weken gebeurt zijn...
of als je ergens opknalt met je wiel.... dan lijkt het ook wel een stukje te zaken.
het verbruik van de koelvloeistof.... lijkt me een beetje op een lekke koppaking??
veel plezier gr