eindelijk mijne Rover :)

414 416 418 420 45
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Zo'n 6500 a 7000 euro. Bij een dealer nog wat meer.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
CRualA

Bericht door CRualA »

voila,die prijs zou voor mij onbetaalbaar zijn,
die kerel vroeg eerst xxxx euro,uiteindelijk zei hij"ik zou er nog 400 wille voor hebben" maar dan ging hij zelf de kleine beschadigingen laten herstellen maar dan hebben we voorgestelt zelf die kleine herstellingen te laten doen en kopen voor xxxx euro 8) en twas OK :mrgreen:
zal paar fotos poste
Laatst gewijzigd door CRualA op do feb 19, 2004 12:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Damn, dat heb je dan heel goed gedaan!
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Tommer

Bericht door Tommer »

Proficiat! Bijzonder goed-koopje!

Je zal er wel lang mee opgescheept zitten, want die L-series diesel haalt op z'n sloffen de 300.000km...

Misschien zie ik je nog wel eens in't Mechelse (ben er vaak)...ik (groene 416) ben herkenbaar aan de www.mg-rover.org stickers op de zijruiten...
CRualA

Bericht door CRualA »

hier zijn ze

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

voila :P
weet iemand waarom mijn toerenteller tot 6000 gaat en er geen rode zone is???diesels gaan maar tot 4500 dacht ik ??
Tommer

Bericht door Tommer »

Mooie reportage. Wat een heerlijke lijn toch...op de Engelse forums lopen ze maar te zagen dat het model verouderd is enzo, maar ik vind het een echte classic.
We zullen binnen 10jaar nog eens zien wie het meest verouderd is: een ford focus of deze car.

Knap is ook het contrast op de 6e foto met de passie- en karakterloze autobahnfahrzugmachiene.

Je hebt een hele speciaal hybride model: want je zijpinkers zijn geel zijn en de andere wit. Ofwel een botsinkje ofwel waren de witte op't moment van assemblage uit stock. (witte pinkers zijn bij B*W een kostelijke optie...)
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Ziet er heel netjes uit hoor! Deftige auto ;).
Tommer schreef:Je hebt een hele speciaal hybride model: want je zijpinkers zijn geel zijn en de andere wit. Ofwel een botsinkje ofwel waren de witte op't moment van assemblage uit stock. (witte pinkers zijn bij B*W een kostelijke optie...)
Is niet zo apart hoor. Ik heb al heel wat 400's gezien met witte zijpinkers in de koplampunits en oranje in de zijschermen. Ik dacht eigenlijk dat de witte zijpinkers in de zijschermen pas vanaf de 45 gebruikt worden. Heb jij witte op jouw 416?
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
CRualA

Bericht door CRualA »

wat zou dat kosten zo'n witte zijpinkers??en heb je geen foto van je 416 Tommer??
Tommer

Bericht door Tommer »

Ik heb in alle geval én witte voor- én zijpinkers.
Dus is het waarschijnlijk de eerste eigenaar van mijn voiture die een tikje heeft gedaan...

Zal't vanavond eens opzoeken wat zoiets kost.
Mijn moeder'r 200 heeft al meer dan 2 jaar een loshangde pinker. Moet er dus toch eens eentje bestellen, is hoogstwaarschijnlijk 't zelfde model...


Heb helaas nog steeds geen foto van mijn trots. :oops:
Mijn broer is altijd met mijn digicam weg :|
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Tommer schreef:Mijn moeder'r 200 heeft al meer dan 2 jaar een loshangde pinker. Moet er dus toch eens eentje bestellen, is hoogstwaarschijnlijk 't zelfde model...|
Nee, helaas, dat is het niet. De pinkers van de Rover 200 zijn ook te vinden op de mini, 100, MG F, Landrover etc. Maar die van de 400 worden alleen gebruikt op de Rover 400 en 600 (en Honda Accord ;) ). Moto-Build verkoopt ze voor 21 pond incl oranje lampjes.
Als je trouwens zijpinkers voor een 200 nodig hebt, stuur me dan even een pb, ik heb nog een paar liggen.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hya CRualA,

Whow ... die ziet er goed uit man :)
op MVC-009S.JPG heeft ie zo'n lekkere donkere uitstraling .. heftig :)
Zonde alleen dat dat weer verziekt moet worden door een nummerplaat :|

ja ... is mooi die 400

Cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
CRualA

Bericht door CRualA »

bedankt allemaal voor de leuke reacties,ben er echt wel blij mee nu nog dat rijbewijs hale(nog 1 maand)
ook goed aan deze auto is dat je hem niet veel ziet rijde en dat het zeker geen johnnybak is :lol:

weet iemand van welk merk die dieselmotor is van mijne 420??is die van Rover zelf of van welk ander merk?
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

De motor van jouw 420 is een L-serie Rover motor. In het verleden heeft Rover voor de 200 en 400 ook dieselmotoren van Peugeot gebruikt, maar de nieuwe modellen hebben allemaal Rover motoren (ik zal niet beginnen over de diesel in de 75/ZT :roll: ).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
CRualA

Bericht door CRualA »

ah das goe :)
weet nu iemand waarom ijn toerenteller tot 6000 gaat? en er geen rode zone inzit?
CRualA

Bericht door CRualA »

kleine update,
we hebben hem vandaag naar de garage gedaan voor de kleine reparaties,de spiegels worden ook in koetswerkkleur geschildert 8)
CRualA

Bericht door CRualA »

jihaaaaaaaaaaaaaa
daarjuist men Roverke gaan halen van de garage,
de kapo is herschildert,de linksvoorste zijvleugel evenals de 2 spiegels in carroseriekleur gespoten(staat ze moo i) 8)
verzekering is in orde,plakken zijn binnen,en heb men rijbewijs dus ik ben ook ready :biertje:
sebiet is toerke mee doen jihaaaa ,hehe :inlove:

nieuwe fotos komen binnekort
Plaats reactie