schijfremmen

214 216 218 220 25
Plaats reactie
jdpower

schijfremmen

Bericht door jdpower »

Hallo ik heb al op ut forum gezocht voor wat informatie over de voor remschijven van een rover 200 1.6 van 99. Omdat een aantal zaken mij nog steeds niet helemaal 100% duidelijk zijn wilde ik ut toch nog even vragen. Passen geventileerde 262mm remschijven van ebc in de remklauw van de standaard niet geventileerde 262mm schijven?? ik heb namelijk op de site van power train projects geventileerde schijven gevonden en was benieuwd of die in de standaard remklauwen zouden passen. Op die zelfde site staat ook nog een remmenset ( big brake kit voor mgzr105 of rover25) vermeld, zou deze configuratie in de standaard 15 lm velgen van rover passen??
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

je kan ook altijd even kijken op www.bansheemotorsport.co.uk en daar staan wel een aantal diverse schijfremmen te koop, en als je t niet zeker weet kan je daar ook informatie vragen, dan heb je wel gave schijven iig en bijbehorende blokken kan diegene ook leveren...
groeten, Gerald.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Nee dat gaat niet passen, geventieleerde rover 200 schijven zijn bredere dan de niet geventileerde. En passen daarom niet tussen de smallere remklauwen van de niet-geventileerde.

Je zult dus ook een setjes klauwen moeten kopen, sloperijen zijn een goede plek om te beginnen met zoeken. Ook hier op het forum en marktplaats komen ze nog wel eens langs.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Waar je ook zou kunnen kijken:

http://www.autopartsonline.nl

Heb ik zondag blokken bij besteld... Vandaag binnen gekomen..
Goede service.. Na bestelling, nemen zij ook contact op om ervoor te zorgen dat de bestelde onderdelen goed zijn.....

MOrax is hier ook bekend mee...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Plaats reactie