Paar orientatievraagjes....

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
frankensink

Paar orientatievraagjes....

Bericht door frankensink »

Ik ben van plan deze radio te kopen: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... &df=1&fta=
Mijn vragen zijn nu:
- kan ik zomaar een subwoofer erop aansluiten (zonder versterker) en wat zijn de beperkingen
- kan ik elke speaker erop aansluiten of moet er toch echt een (in veel gevallen) versterker tussen komen
- kan ik de standaard kabels uit mijn 200-serie gebruiken (scheelt een hoop werk in het opnieuw trekken vd bedrading) :roll:

Alvast bedankt voor (eventule) reacties!
schoenie
MG-R Addict
Berichten: 443
Lid geworden op: za dec 24, 2005 1:18 am
Woonplaats:

Bericht door schoenie »

Ik heb de eenvoudigere versie van deze radio dus, maar volgens mij zijn de versterker specs het zelfde.
Ik kan er een subwoofer op aansluiten en apart het volume regelen, dit ziujn gewoon 2 tulpstekkertjes.(verder geen verstand van die dingen)
Ik heb nog gewoon de standaart speakers van mijn auto er in zitten, merk wel dat deze het op hoger volume niet meer trekken
Aansluiten gaat gewoon via de isostekkers van je auto.
MG TF wannahave
avdwerf

Bericht door avdwerf »

haha, dat had je ook gewoon via de mail aan me kunnen vragen :) hij is echter helaas al verkocht

maar er kan gewoon een subwoofer op, hij heeft 3x5volt lijnuitgangen (front/rear/sub)

je kunt er elke speaker op aansluiten

en als er in de rover 200 gewoon een isoaansluiting zit kun je hem zo aansluiten, een isoaansluiting zijn 2 van die blokjes, dat is de standaard eigenlijk voor autoradio's...mocht je niet zon aansluiting hebben zijn er vast wel verloopkabeltjes van rover->iso


succes met je zoektocht verder, en misschien een tip, http://www.redcoon.nl/, daar bieden ze het nieuwe type aan (de kd-dv6202) voor 259 euro, die is bijna hetzelfde als de 6101 alleen kun je daarmee wel spoelen door mp3dvd/cd's
frankensink

Bericht door frankensink »

oke bedankt voor jullie reacties! Wel grappig dat het jouw advertentie was hahaha was me echt niet opgevallen!

Heb nog wel een vraagje..... Wanneer je dus gewoon een subwoofer enz erop aan kan sluiten, loop je dan niet de kasn dat de sub enz het systeem opblaast (srry heb er totaal geen verstand van) :oops:
frankensink

Bericht door frankensink »

ik heb nu ook een dv5101 gezien voor maar E184,00 en zie op het eerste oog weinig verschillen (of zie ik iets over het hoofd:roll:) haha
Plaats reactie