MG ZR V6

Plaats reactie
Skytiger

MG ZR V6

Bericht door Skytiger »

Zeg luitjes,

Een maat van mij die werkt bij GEFCO.
Hij moest laatst een vrachtwagen gaan lossen op een ander terrein, wat dan weer van WALON is.
Beide zijn auto-distributie bedrijven.

Als GEFCO (wat iets minder groot is dan WALON) vol is mogen ze gebruik maken van het mega grote terrein van WALON.

Nou moest die maat van me zoals ik al zei een vrachtwagen lossen met diverse auto's.
Hij reed vervolgens op dat terrein van WALON, en zag daar tot zijn verbazing een MG ZR staan met V6 erop.

Een beetje gecamoufleerd met wat zwarte striping.
Nu vertelde hij me dat.

Ik was en ben nog steeds eigenlijk benieuwd of die MG er nog staat, zoja...
Dan gaat onze enige echte MG Xpower toch ff kijken om wat fotootjes te schieten.

Weet iemand van jullie of die MG ZR V6 bestaat...

Ik i.i.g. nog niet.

Zo staan er bv wel vaker nieuwe (nog gecamoufleerde) auto's op het terrein van WALON.
WALON is nl. het distributie bedijf van heel Nederland van alle merken.
Zo zag ik lang geleden al de nieuwe BMW X3, nieuwe BMW 3-serie(onlangs nog) en volgens mij was het de Citroen C2...

Sommigen zijn dan gecamoufleerd met striping en sticker of zijn zelfs ingepakt met een dikke witte hoes.

Nou ik hoor jullie reactie wel...

GReetingzZz,

Sky
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

FOTO'S! FOTO'S!

Dat zou wel een primeur zijn. Ik weet dat er in Engeland enkele ZR V6'en rondrijden, maar dat is allemaal doe-het-zelf werk.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Ik weet het. Ik ga morgen overdag ff naar WALON, voor hopelijk wat mooie piccies....

GreetingzZz,

Sky
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Echt de zr??? de zs heet wel die v6 nu dan zo als ergens anders hier beschreven.

Ff wat anders je zegt dat de nieuwe bmw 3serie daar staat??
die auto komt pas uit in 2005. (de sedan heet dan 3 serie en de nieuwe coupe en cabrio wordt 4 serie nieuwe 1 serie komt ook uit dan (2004) daar de 3 deurs (ala alafa 147 audi a3) en de coupe cabrio wordt dan 2 serie)

Niet in de war met de 6 serie cabrio/coupe?(op basis vd nieuwe 5 serie)

X3 is op basis van wat eigenlijk de nieuwe la. ro. freelander zou worden.

Cheers,
Plaats reactie