hoeveel je ze in moet korten hangt van 2 factoren af.
1 hoeveel ga je je auto verlagen.
2 welke druk ga je op rijden.
ik heb de auto zelf eerst rondom op 450psi gezet.
(toen stond ie op 34,3mm)
daarna de auto op bokken gezet
vloeistof eraf laten lopen(zoveel als je kunt)
(volgende stappen zijn alleen van toepassing als je je auto ook individueel maakt)
extra nippels gehaald en pas gemaakt
de vloeistof leidingen eronderuit gehaald
veelbollen voor ingekort met 16mm
de stangen die in je veelbollen achter passen ingekort met ik meen 12mm.
de nippels op de veerbollen aangebracht.
veerbollen terug plaatsen.
auto op de wielen zetten en oppompen.
daarna was mijn auto voor 7cm gezakt en achter 9cm.
heb hem nu voor op 500psi staan en achter op 450psi.
dit geeft hem een mooi overstuur bij gaslos.
(wel link als je je auto niet kent dus pas hier mee op)
ik zou dit zeker niet zelf doen als je niet een beetje kunt sleutelen en een vloeistofpomp in de buurt hebt.
kijk maar eens naar de foto van hoe je auto er zonder vloeistof bij staat er is dan bijna niet mee te rijden en zeker niet meer dan een paar honderd meter.
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=6902&start=0