Pagina 1 van 1
Accu probleem
Geplaatst: do apr 20, 2006 9:55 pm
door lobster 214 si
Hallo,
Heb mijn oude accu laten vervangen omdat ie erg dood was en nog maar 40% van zn vermogen gaf
Maar op de 1 of andere manier word (ook) mijn nieuwe accu leegezogen
Iemand een tipvoor mij of iemand die dit ook al s heeft meegemaakt???
alvast bedankt.
Geplaatst: do apr 20, 2006 9:59 pm
door DannyRover200
Staat je versterker niet continu stroom tetrekken?
Als je je contact uitzet gaat dat alles dan ook uit ?
Dat zou kunnen!! anders weet ik het niet!
Succes!
Geplaatst: do apr 20, 2006 10:08 pm
door lobster 214 si
Heb m al een nachtje laten staan met de plus eraf van de versterker en de volgende morgen...... DOOD als wat.
heb echt geen idee wat het kan zijn.
Geplaatst: do apr 20, 2006 10:15 pm
door DannyRover200
Uhm oke dat is echt balen man
Ik heb ook geen idee sorry man!
bel de rover dealer eens of van noort!!!
Succes!
Geplaatst: do apr 20, 2006 10:20 pm
door thabass
ga eens in je auto zitten en doe de deur dicht en op slot, kijk ff in de kofferbak of het lampje wel uitgaat.... je zal maar een kapotte schakelaar hebbe o.i.d.
maar eventueel een alarm? of weet je wel zeker dat die oplaad? anders is je dynamo ofzo naar de kl*te
Suc6 man!
Grtz
Geplaatst: do apr 20, 2006 10:29 pm
door Edgecrusher
Misschien even gaan meten...
multimeter erop en 1 voor 1 de zekeringen eruit trekken en dan kijken of er iets behoorlijk veranderd...
Probeer dit ook bij de hoofdzekeringen...
Geplaatst: do apr 20, 2006 11:42 pm
door lobster 214 si
De dynamo laad wel en het lampje in de kofferbak is stuk misschien dat het daar aan ligt maar die vent van de garage zei dat het daar niet aan kon liggen????
Geplaatst: za apr 22, 2006 4:57 pm
door morris
Ik heb daar een tijd terug ook zo'n wazig probleem mee gehad, uit eindelijk bleek het bij mij aan de startmotor te liggen.
Maar wat je kunt doen om een event. lek te vinden is zoals edgecrusher het al ongeveer beschreef.
Eerst alle zekeringen er uit,de plus los maken en tussen de accupool en de klem een multiemeter zetten en de zekeringen 1 voor 1 er terug in zetten.
Dan kun je zien welke "groep" stroom verbruikt nadat het contact uit staat en wat het verbruik dan is.
Bij een hoog verbruik weet je waar je ongeveer moet gaan zoeken.
Geplaatst: zo apr 23, 2006 1:12 pm
door lobster 214 si
Probleem is opgelost een los stekkertje bij de de achterklep was de oorzaak.
er stond continu 12 volt mn accu leeg te zuigen
gelukkig was het geen erger probleem
