Help! metro

111 114 Metro Mini
ronald

Help! metro

Bericht door ronald »

Ik ben nieuw op dit forum en weet nit of ik nu op de goede plek ben maar heb een vraag over een carborateur van een metro, hiervan is de naald en het busje waar de naald in glijd uitgesleten, is hier een vervanging voor of eventueel een reparatie uit te voeren.

hoop dat ik snel een reactie krijg want de auto zuipt nu enorm...

mischien een andere carborateur???

mvg, ronald
Gebruikersavatar
Roverforever
MG-R Freak
Berichten: 774
Lid geworden op: di sep 14, 2004 7:55 pm
Woonplaats: heist op den berg/wi

Bericht door Roverforever »

Zelf ken ik er niet zoveel van,maat dit is idd de juiste plaats.

Succes
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Misschien handig als je vertelt wat voor auto je hebt, ik denk dat het voor de carb best uitmaakt of het een 1000 of een 1300 is. Heb je trouwens echt een metro? Die zijn heel hard zeldzaam aan het worden, zeker de mk1's.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
ronald

Bericht door ronald »

je mag hem wel van me kopen, wil hem graag kwijt maar het liefst wel met een werkende carborateur, het is een mk1 en wel een 1300 " RED HOT" uitvoering, 70.000 echte kilometers.

maar eigelijk ben ik op zoek naar die carborateur om hem weer draaiende te krijgen.

ronald
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

ronald schreef:je mag hem wel van me kopen, wil hem graag kwijt maar het liefst wel met een werkende carborateur, het is een mk1 en wel een 1300 " RED HOT" uitvoering, 70.000 echte kilometers.

ronald
Een mk1 is naar mijn weten nooit in red hot gemaakt hoor.

is ie van '88 of '89??? Dan is het een MKII
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
ronald

Bericht door ronald »

oh sorry dacht dat het de 1e was maar hij is van 88 dacht ik mischien ook 89 maar dus een mk II, maar goed iemand nog een oplossing voor mijn probleem met de carb.?

ronald
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Je wilt hem wel erg graag kwijt geloof ik :roll: , ik zei alleen maar dat ze zeldzaam waren.

Een complete carb voor zo'n ding is in iedergeval niet al te prijzig, de SU HIF44 is een veelgebruikte carb.
Laatst gewijzigd door 118GTR op ma apr 24, 2006 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
ronald

Bericht door ronald »

ach kwijt, lieverd rijdend want zo heb ik er niks aan, maar waar kan ik zo'n carb vinden dan?

ronald
Mini Power

Bericht door Mini Power »

Waar kom je ergens vandaan?
ronald

Bericht door ronald »

ik kom uit de provincie groningen, winschoten om precies te zijn....

ronald
michaelf

Bericht door michaelf »

Ronald hoe weet je dat de sproeier en naald versleten zijn? Normaal gesproken zijn deze met 70.000 niet op! Als het wel zo is zijn deze makkelijk te vervangen, je hebt dus geen complete carburator nodig.

grt Michael
ronald

Bericht door ronald »

De naald en bus zijn zichtbaar duidelijk te ruim, dit werd mij ook door een bevriende automonteur verteld, de naald en bus konden we nergens verkrijgen dus vandaar dat ik op zoek ben naar een hele carb. Als je iemand weet die zoiets heeft of waar ik het kan bestellen , heel graag.

ronald
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

Bccp heeft deze liggen.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
easy2

Bericht door easy2 »

Probeer eens een mini speciaal zaak bij jou in de buurt te vinden, die heeft dat spul ook wel.
ronald

Bericht door ronald »

heeft iemand een adres van een mini speciaalzaak? kan er niks van vinden....en wat voor merk en type carborateur is het, iemand een idee?

ronald
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

ronald schreef:heeft iemand een adres van een mini speciaalzaak? kan er niks van vinden....en wat voor merk en type carborateur is het, iemand een idee?

ronald
Dat had ik al gemeld.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Plaats reactie