project lambodoors mgf + een klein voorproefje

110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

Emile schreef:gaaf hoor, waar heb je de schakelaars voor de ramen, mistlamp ed. gelaten??
schakelaars voor de ramen zijn naar de deuren verplaatst
mistlamp is in het stuurkolom verdwenen
noodverlichting is onder dash gegaan.

moeilijk om een goede plek te verzinnen voor al die knoppen ;)
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

Bruno schreef:Heel knap gemaakt. Het stuur, vind ik niet je dat, komt nogal goedkoop over IMO, zo vind ik de 2 klokken boven de middenconsole er ook niet echt bij horen, ze hadden moeten ingebouwd zijn, zoals je satnav. maar de rest past perfect in het plaatje van je wagen.
Van die middenconsole met satnav, zou ik nu juist eens graag wat meer pic's willen zien, want dat lijkt ook heel knap gemaakt, en vernieuwend in de MGF-scene, terwijl ik daar nergens meer info over vind.
binnenkort zal ik alle foto,s wel op m,n site zetten, heb nog geen tijd voor gehad.

en wat betreft de meters heb je gelijk in maar daar ben ik te laat achter gekomen dat ik ze beter in het midden ventilatiekanaal had in kunnen bouwen.

stuur, mwah, ja en nee. ;)
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

flatliner schreef::bangin: supervet!
ziet er egt gaaf uit :!:
en dat gekl**t met steeninslag e.d. blijft idd vervelend...
heb er zelf ook last van omdat ik m'n wagen gebruik voor woon/werk verkeer...
maar anders staat ze al1 maar in 'n garage en daar zijn ze ook nie voor 8) zo'n auto moet gezien worden tog? :twisted:

gegroet
Léon
zekers!! alleen het is zo,n zonde dat als ie op een showtje moet staan ddat alle wagens er zo strak in de lak staan en de mijne vol met butsen en steenslag zit :|
216 driver

Bericht door 216 driver »

Ziet er erg goed uit !

Alleen de blauwe dashboard verlichting vind ik niet passen bij de auto, had beter rood moeten zijn en niet zo fel als dat blauwe of komt dat door de foto ?
Gebruikersavatar
MGF MPi
MG-R Spotter
Berichten: 869
Lid geworden op: do mar 02, 2006 6:28 pm
Woonplaats: Rotterdam / Heiloo
Contacteer:

Bericht door MGF MPi »

Het middenconsole is echt SUPER! :bangin:
MGF 1.8i, British Racing Green
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue
Afbeelding
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

216 driver schreef:Ziet er erg goed uit !

Alleen de blauwe dashboard verlichting vind ik niet passen bij de auto, had beter rood moeten zijn en niet zo fel als dat blauwe of komt dat door de foto ?
het blauwe is dimbaar en ik heb blauw genomen omdat de meters en de radio ook blauw zijn anders krijg je zo,n kerstboom effect. :lol:
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

MGF MPi schreef:Het middenconsole is echt SUPER! :bangin:
er zitten best nog wel foutjes in hoor maar ik ben ook maar een amateur in het poly gebeuren,maar wel dik tevereden met het resultaat! :mrgreen:
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

110% rockford!!! schreef:
zekers!! alleen het is zo,n zonde dat als ie op een showtje moet staan ddat alle wagens er zo strak in de lak staan en de mijne vol met butsen en steenslag zit :|
Dat idee had ik eerst ook, maar ga op een show maar eens goed naar andere auto's kijken, dan zie je geen 1 auto waar geen beschadiging of iets in die aard aan zit hoor ;)
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

artemis schreef: Dat idee had ik eerst ook, maar ga op een show maar eens goed naar andere auto's kijken, dan zie je geen 1 auto waar geen beschadiging of iets in die aard aan zit hoor ;)
ik heb 1 groot nadeel, omdat ik schade heb gehad aan de bumper heb ik m over moeten laten spuiten, maar dat is afzonderlijk van de auto gebeurd en heb nu kleurverschil. :evil:

maar ja, het kost allemaal bakken met geld dus wordt er een beetje moei van.
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

110% rockford!!! schreef:
ik heb 1 groot nadeel, omdat ik schade heb gehad aan de bumper heb ik m over moeten laten spuiten, maar dat is afzonderlijk van de auto gebeurd en heb nu kleurverschil. :evil:
goh ik heb precies hetzelfde probleem :? Alleen is mijn auto ongeveer half om half :|

nou dan passen ze mooi bij elkaar op 30 september :mrgreen:
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

haha! weer is wat anders joh! :mrgreen:
PatrickT

Bericht door PatrickT »

Netjes gedaan!
Jupilerman

Bericht door Jupilerman »

ik vind het alvast passen bij deze F. Tegen mijn verwachtingen in eigenlijk. top job. nu een kitje maken om te verkopen zeker ;)
Jean

Bericht door Jean »

He Jup, geinteresseerd? Je hebt je andere project nog niet af.
Jupilerman

Bericht door Jupilerman »

neen neen, aan lambo doors begin ik niet. ik had er een winkje aan toegevoegd omdat hij er zoveel werk aan heeft gehad, dat hij -naar ik vermoed- er niet meer zou willen aan herbeginnen.
respect!
Jean

Bericht door Jean »

Dat heeft hij ook ergens aangegeven dat hij het niet meer over zou doen. Hij had liever de LSD-scharnieren gehad, maar die zijn er dacht ik niet en andera veel te duur.

Ik vind het ook knap gedaan en ik heb er respect voor, maar het is not my piece of cake. Ik zou er denk ik niet het geduld voor hebben gehad.
Plaats reactie