HoRiZoN's In Car Entertainment Project

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
tummeke

Bericht door tummeke »

Liggen als in overbodig? ;)

Weet zelf nog niet of ik mn xbox ga gebruiken of een mini pctje.. Xbox is wel minder crash gevoelig en heeft stuk kortere opstarttijd..
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

jah, maar niet als in "gratis" :P

Het is mijn ex-server, oorspronkelijk wilde ik mijn server in mijn workstation schroeven(vandaar het hyperkleine plankje). Dat is vanwege ruimte gebrek toch niet gelukt, en toen heeft hij in een towertje zijn werk gedaan.

Ik ben een paar weken geleden geupgrade naar iets vlotters i.v.m. re-encoding werkzaam heden.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
tummeke

Bericht door tummeke »

118GTR schreef:jah, maar niet als in "gratis" :P
vraag ik dat dan? ;)
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

heb ook een tijdje lopen nadenken over deze optie, maar vindt het geen pan om een scherm bovenop m'n dashboard te zetten
rakram1

Bericht door rakram1 »

Sn00ky-g schreef:heb ook een tijdje lopen nadenken over deze optie, maar vindt het geen pan om een scherm bovenop m'n dashboard te zetten
Hoeft ook niet altijd ! Je kan als je bereid bent om wat werk erin te steken een een extra middenconsole aan te schaffen, met aanpas werk heel netjes een scherm integreren in je dashboard.

Ook niet diefstalgevoelig.

Heb het nu bij 3 auto's gedaan: VW Golf V, Honda Legend en een BMW 3 serie.

Kijk ook eens op www.carputerforum.nl voor meer info en allerlei foto's van geintegreerde schermen.
Plaats reactie