Prestatie vragen???
Prestatie vragen???
Beste mensen van het goede MG leven ,
Ik ben een tijdje opzoek naar een nieuwe race monster. En ik moet zeggen dat ik al heel snel ben gestuit op de MG ZR 160. Vooral de ChromeActive (ofzoiets ) met Alcantra (ofzoiets ) blauw interieur. Ben verliefd.
Maar toch blijf ik twijfelen tussen een Seat Ibiza Cupra, Fiat Stylo Abarth en eventueel een GOLF V5 (of V6).
Kunnen de 160 rijders onder jullie mij het een en ander vertellen over deze auto. Heb wel genoeg gelezen erover, maar wil wel ff de mening van de mensen horen die een 160 hebben.
Alvast dank
Issy
Ik ben een tijdje opzoek naar een nieuwe race monster. En ik moet zeggen dat ik al heel snel ben gestuit op de MG ZR 160. Vooral de ChromeActive (ofzoiets ) met Alcantra (ofzoiets ) blauw interieur. Ben verliefd.
Maar toch blijf ik twijfelen tussen een Seat Ibiza Cupra, Fiat Stylo Abarth en eventueel een GOLF V5 (of V6).
Kunnen de 160 rijders onder jullie mij het een en ander vertellen over deze auto. Heb wel genoeg gelezen erover, maar wil wel ff de mening van de mensen horen die een 160 hebben.
Alvast dank
Issy
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Ik rij dan niet in een 160, maar heb er weleens in gereden en moet zeggen dat het me wel beviel.
Niet alleen de prestaties, maar ook de wegligging is supers. Zeker in vergelijking met de VI.
Seat Ibiza Cupra, Fiat Stylo Abarth en eventueel een G*lf V5 (of V6).
Zijn allemaal trager dan de ZR160. trouwens, is G*** VR6 , groot verschil hoor, in grote dan.........
Maar Skytiger zal wel snel een antwoord hier neer zetten...........
Niet alleen de prestaties, maar ook de wegligging is supers. Zeker in vergelijking met de VI.
Seat Ibiza Cupra, Fiat Stylo Abarth en eventueel een G*lf V5 (of V6).
Zijn allemaal trager dan de ZR160. trouwens, is G*** VR6 , groot verschil hoor, in grote dan.........
Maar Skytiger zal wel snel een antwoord hier neer zetten...........
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Koop vooral geen Fiat Stilo!!!
Mooie wagens mee eens.
Maar Fiat heeft een serie rondrijden waarbij er maar 140PK uit de testen komt ipv de 170 die in de boeken staat.
Wat heeft Fiat nou gedaan?
Bij een test is gebleken dat de Stilo onderin heel weinig vermogen had.
Dit hebben ze omhoog weten te schroeven door de tussendemper te pletten zeg maar.
Maar waar ze vervolgens geen rekening mee hebben gehouden is dat het ten koste van de pk's ging.
Er reden hier in de omgeving maar liefst 3 Stilo's die minder hadden dan 150 pk ipv die 170PK.
De slechtste kwam eruit met 136PK. Bagger dus.
Maar goed, ik neem aan dat ze bij Fiat ook niet stom zijn en dus die fout hersteld hebben.
Ik ben nog steeds een trotse bezitter van de MG ZR 160.
Tja wat moet ik zeggen. Menig VR6's eruit gereden met optrekken.
Voordeel van MG ZR is : ER RIJDEN ER (NOG) NIET ZO HEEL VEEL VAN ROND.
Maar de keus is voor je zelf natuurlijk.
Als je een Golf wil kopen moet je dat zelf weten. Maar daar rijden er ook zat van rond op de R32 na dan.
De Ibiza is eigenlijk idemdito aan de Golf op wederom de CUPRA nadan.
Maar ook nu al erg in opkomst.
Stilo heb ik hierboven uitgelegd.
Ik ben destijds ook voor een Stilo Abarth wezen kijken maar voor dat geld heb je een complete ZR. De Stilo had destijds weinig extra's.
Ik bedoel maar.
Ik hoop dat je voor een ZR kiest.
Ga eens proefrijden and you'll see.
GreetingzZz,
Skytiger
MG ZR (X-Power)
http://www.carsandtuning.com
Mooie wagens mee eens.
Maar Fiat heeft een serie rondrijden waarbij er maar 140PK uit de testen komt ipv de 170 die in de boeken staat.
Wat heeft Fiat nou gedaan?
Bij een test is gebleken dat de Stilo onderin heel weinig vermogen had.
Dit hebben ze omhoog weten te schroeven door de tussendemper te pletten zeg maar.
Maar waar ze vervolgens geen rekening mee hebben gehouden is dat het ten koste van de pk's ging.
Er reden hier in de omgeving maar liefst 3 Stilo's die minder hadden dan 150 pk ipv die 170PK.
De slechtste kwam eruit met 136PK. Bagger dus.
Maar goed, ik neem aan dat ze bij Fiat ook niet stom zijn en dus die fout hersteld hebben.
Ik ben nog steeds een trotse bezitter van de MG ZR 160.
Tja wat moet ik zeggen. Menig VR6's eruit gereden met optrekken.
Voordeel van MG ZR is : ER RIJDEN ER (NOG) NIET ZO HEEL VEEL VAN ROND.
Maar de keus is voor je zelf natuurlijk.
Als je een Golf wil kopen moet je dat zelf weten. Maar daar rijden er ook zat van rond op de R32 na dan.
De Ibiza is eigenlijk idemdito aan de Golf op wederom de CUPRA nadan.
Maar ook nu al erg in opkomst.
Stilo heb ik hierboven uitgelegd.
Ik ben destijds ook voor een Stilo Abarth wezen kijken maar voor dat geld heb je een complete ZR. De Stilo had destijds weinig extra's.
Ik bedoel maar.
Ik hoop dat je voor een ZR kiest.
Ga eens proefrijden and you'll see.
GreetingzZz,
Skytiger
MG ZR (X-Power)
http://www.carsandtuning.com
- Striker
- MG-R Freak
- Berichten: 4729
- Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
- Woonplaats:
- Locatie: Dordrecht
Ik heb een Vi, maar met het blok uit een MG F Trophy, hetzelfde blok als in de ZR 160.
Stilo en G*lf zijn geen probleem, een ongechipte Ibiza gaat vrij gelijk op, met een lichte voorsprong voor de ZR.
Ik weet niet of je nieuw of gebruikt wilt kopen, maar het nieuwe model Ibiza heeft nog geen Cupra model, het snelste model is op het moment een diesel .
Vergeet de Stilo en de G*lf in ieder geval direct. Als je een sportieve auto wilt, wil je die zeker niet. De Ibiza (vorige model) is een geweldige auto, bloedsnel, fantastische wegligging en alles zit erop en eraan. Enige nadeel: het is een Seat :P. Het is niks unieks, iets wat de ZR nog steeds wel is.
Ga er gewoon eens in rijden, dan weet je het snel genoeg.
Stilo en G*lf zijn geen probleem, een ongechipte Ibiza gaat vrij gelijk op, met een lichte voorsprong voor de ZR.
Ik weet niet of je nieuw of gebruikt wilt kopen, maar het nieuwe model Ibiza heeft nog geen Cupra model, het snelste model is op het moment een diesel .
Vergeet de Stilo en de G*lf in ieder geval direct. Als je een sportieve auto wilt, wil je die zeker niet. De Ibiza (vorige model) is een geweldige auto, bloedsnel, fantastische wegligging en alles zit erop en eraan. Enige nadeel: het is een Seat :P. Het is niks unieks, iets wat de ZR nog steeds wel is.
Ga er gewoon eens in rijden, dan weet je het snel genoeg.
-
- Moderator
- Berichten: 4430
- Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
- Woonplaats: Botlek
- Contacteer:
Eeeuw .. was vandaag met zo'n fiat-ding bezig.
Wisten jullie dat als je de frontbalk weg haalt het een onstabile zwabberige toestand is aan de voorkant van zo'n ding?
Moet je nagaan als iemand tegen de neus van je Stilo aanrijd .. dan hebbie ineens een masive schade dat wil je nie weten.
Voor mijn nix italiaans meer.
Cheers,
Dennis (die daar toch wel van geschrokken is)
Wisten jullie dat als je de frontbalk weg haalt het een onstabile zwabberige toestand is aan de voorkant van zo'n ding?
Moet je nagaan als iemand tegen de neus van je Stilo aanrijd .. dan hebbie ineens een masive schade dat wil je nie weten.
Voor mijn nix italiaans meer.
Cheers,
Dennis (die daar toch wel van geschrokken is)
You can go fast ... but I can go anywhere.
Je ziet maar Iskender....
Die Italiaanse bakken.... hhaahahahah ugghughhughh
Geen 170PK geen stabiele wagen...
Hoelang moet ik je nog overhalen....
Maar ik hoor het van de week wel van je als je in die volgorde hebt gereden zoals ik het zei...
1. MG ZR 160 (1.8vvci)
2. MG ZT-t 190 (2,5 V6)
3. MG ZT 190 (2,5 V6)
4. MG ZS 180 (2,5 V6)
He'll see you'll see, i have seen it.
Tja als je kan kiezen en je hebt het geld, dan zou ik voor snelheid de ZS180 kiezen.
Voor ruimte en toch snel de ZT-t 190
Voor minder geld en toch een hele relaxte snelle wagen, de MG ZR 160.
GreetingzZz,
Skytiger
Die Italiaanse bakken.... hhaahahahah ugghughhughh
Geen 170PK geen stabiele wagen...
Hoelang moet ik je nog overhalen....
Maar ik hoor het van de week wel van je als je in die volgorde hebt gereden zoals ik het zei...
1. MG ZR 160 (1.8vvci)
2. MG ZT-t 190 (2,5 V6)
3. MG ZT 190 (2,5 V6)
4. MG ZS 180 (2,5 V6)
He'll see you'll see, i have seen it.
Tja als je kan kiezen en je hebt het geld, dan zou ik voor snelheid de ZS180 kiezen.
Voor ruimte en toch snel de ZT-t 190
Voor minder geld en toch een hele relaxte snelle wagen, de MG ZR 160.
GreetingzZz,
Skytiger
Without a doubt.....een ZR
Lees mijn review maar op: www.gummen.org en dan artikelen en dan mijn auto en ik.
De weggligging van een ZR is geweldig en daar kunnen denk ik alleen 4x4 wagens aan tippen.
Alle concurrenten die je opnoemde hebben wel een hogere top, maar qua weggligging, bochten, optrekken, exclusiviteit, enz versla je ze allemaal met gemak.
Choose well my son.....
:-)
Lees mijn review maar op: www.gummen.org en dan artikelen en dan mijn auto en ik.
De weggligging van een ZR is geweldig en daar kunnen denk ik alleen 4x4 wagens aan tippen.
Alle concurrenten die je opnoemde hebben wel een hogere top, maar qua weggligging, bochten, optrekken, exclusiviteit, enz versla je ze allemaal met gemak.
Choose well my son.....
:-)
Hij gaat voor de ZT !!!!!!!
Issy en ZT hmmm klinkt wel issie zt????
hahahha.
Nu zijn vrouwtje nog ff overhalen.....
Zij wil de ZR, hihihihihahahah .....
We gaan het zien binnekort... (hoop ik)
Nou ja binnekort levertijd 3,5 mnd schat ik minimaal....
gewoon afwachten jongens, ennuhh dame...s
GreetingzZz,
Sky
Issy en ZT hmmm klinkt wel issie zt????
hahahha.
Nu zijn vrouwtje nog ff overhalen.....
Zij wil de ZR, hihihihihahahah .....
We gaan het zien binnekort... (hoop ik)
Nou ja binnekort levertijd 3,5 mnd schat ik minimaal....
gewoon afwachten jongens, ennuhh dame...s
GreetingzZz,
Sky