JVC KD-SHX751 via ACR

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Sn00ky-g

JVC KD-SHX751 via ACR

Bericht door Sn00ky-g »

Heb vorig week deze besteld via acr belgische site ofzo :S eindstand, dacht ik lekker goedkoop uit te zijn, maar dat was het zeker niet.
Kreeg hem thuis, snel gaan pinnen en betaald, maak de doos open, maar de doos was al een beetje dat ik dacht van, ze hebben er mee lopen gooien, dacht ik naja komt wel goed.
Ik maakte de doos vol verwachtingen open. Zie ik opeens een losse batterij in de doos zitten, verpakkingen waren al open en alles, was al zeg maar gebruikt leek wel. en dat was het ook zeker!, want als je een topmodel van jvc besteld, is alles netjes ingepakt met sluitingen enzo.

Ik bellen, maar ik kon het gelukkig gewoon terugsturen en een andere komen halen.

Afbeelding

Maar dan komt nu de hoofdvraag eigenlijk. ik ben nu op zoek naar een paar leuke boxen versterker en een woofer voor een max van zeg maar 500, want de speler was zelf al 350 :?
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Dat is klote, dat ze je gebruikt spul oesturen.

Maar misschien is dit iets:
http://www.rondevries.nl

JBL versterker
JBL Sub
JBL composet

Blijf je in ieder geval ruim binnen je gestelde budget.....
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

ja, ron de vries wordt door iedereen aangeraden, maar ze zijn toch duurder dan menig andere online shops. maar ik ga ff kijken, want ik wil dat die boxen achter gewoon in de standaard box ruimte dingen passen. is dat mogelijk?
216 driver

Bericht door 216 driver »

www.carmedia.nl

Zit in Almere, heb ik ook me Alpine vandaan en kon em zo weer omruilen omdat ik toch een ander type wilde.

Het is een online shop maar je kan het ook afhalen.
Maar wel een stuk betrouwbaarder dan ACR :shock: wat een schande.
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

lijkt je lightning audio iets?
misschien kan ik wel wat moois regelen.
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

110% rockford!!! schreef:lijkt je lightning audio iets?
misschien kan ik wel wat moois regelen.
Lightning audio :?:

zegt me nix eigenlijk

hahaha en ja 216 driver het is zeker een schande, had wel gewoon iets nieuw verwacht, en als ik nouw iets 2ehands had besteld kon ik nog zeggen ok, maar het komt wel goed :D en anders mail ik je ff om me te komen helpen ;)


[/quote]
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

zo te horen zit je niet echt in de audio wereld maar lightning audio is het zustermerk van rockford fosgate.
best goed spul, en ik kan er goedkoper aankomen.
tevens ook lanzar, rockford, mb quart, audio control.
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

is een actieve subwoofer iets? of is dat echt niks?
ik bedoel dus een subwoofer met ingebouwde versterker


bv:

The pump van pioneer
pass pro 2 van jbl
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

leuk voor normaal gebruik, niet echte beukers.
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

maar je hoort hem wel lekker of dat ook niet
DannyRover200

Bericht door DannyRover200 »

Hey

Zo dat is dan zwaar klote :shock: als je er zo achter komt!
maar gelukkig kon je het omruilen

Ik weet wel een leuk winkeltje
www.pimtensen.nl
hier heb ik ook me spullen vandaan is alles goed geregeld
aardige mensen goedkoop en goed.

Zit in Badhoevedorp dus is nog wel in de buurt ;)
Als je meer wil weten hoor ik het wel!

Groetjes!
Danny 8)
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

Okidokie!

Na een heleboel gelezen te hebben, heb ik toch een losse woofer + versterker gekocht zeker beter dan een actief systeempje!

Heb nu een mtx 10 inch 6000 serie weet nie welke :S
en een caliber versterker de ca130, die ik van me neef mocht overnemen voor 20 euro. aangesloten met 10mm kabels is dit ook genoeg??
Nu wil ik een andere versterker zal dat beter zijn, het gaat om de

Boschmann versterker Z-8529X 1900W max
5 kanaals versterker
max: 4 x 225w 1 x 1000w
rms: 4 x 80w 1 x 250w

kloppen deze waardes of is dit b*llsh*?


Plus heb ik een magnat 213 xperience het is eigenlijk een composet, maar kan ik die tweeters ook nie aansluiten, of zal het geluid veel beter worden met die tweeters?
Laatst gewijzigd door Sn00ky-g op di jan 31, 2006 9:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
216 driver

Bericht door 216 driver »

Nee niet doen !! :shock: :mrgreen:

Ik zou nooit Boschmann kopen of Climax dat zijn de grootste leugenaars die maar de helft van hun opgegeven waardes halen.

Kijk een beetje op Rondevries.nl daar hebben ze wel leuke dingen voor een goede prijs. Of op caradio.nl

Koop niet het goedkoopste van het goedkoopste want straks betaal je weer voor een versterker omdat die andere naar ze grootje is...
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

ok nieuwe keus infinity REF5761A 6-kanaals versterker of zal dit overkill van mijn woofer worden ??? weet namelijk nie welk type mtx 6000 serie dit is
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Prima versterker.

Mooi begin...
In ieder geval zat uitbreidingsmogelijkheden......
Plaats reactie