pfff en weer een lekkage

214 216 218 220 25
Plaats reactie
jdpower

pfff en weer een lekkage

Bericht door jdpower »

:( nou jongens ik zal mun verhaal ook maar effe doen. ut lijkt wel een virus de laatste tijd met de auto problemen. maargoed ik heb mun nokkenas drager pakking nu al voor de 3e keer laten repareren omdat ie weer flink lekte. Ze hebben deze keer de pakking 24 uur laten drogen door ut blok niet te laten draaien en wat denk je, ze starten ut blok en laten ut rustig stationair draaien en na 5 minuten loopt de olie al weer tussen de pakking uit :evil: nou ik ben nu dus echt ten einde raad en weet niet meer wat nu ut probleem kan zijn :cry: . PFF echt allemaal lekker hoor als ut zo allemaal moet met je auto.

Mzzzls

JDPOWER
tummeke

Bericht door tummeke »

Pff klote man.. Als het gezeik eenmaal begint he..

Maar goed, als de garage hun werk niet goed doet mogen ze zelf opdraaien voor de volgende keer toch? No cure no pay!
jdpower

Bericht door jdpower »

jah dat is ook zo dan mag ik dan ook wel van hun verwachten dat hun voor de kosten opdraaien
Ramses

Bericht door Ramses »

Tja, ik kan het niet vatten dat sommige garages problemen niet kunnen oplossen.

Gebrek aan deskundigheid denk ik dan altijd. En zeker niet betalen voor het feit dat zij niets kunnen!
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

Ga je niet naar een rovermg dealer? zo niet, zeker eens doen!
tummeke

Bericht door tummeke »

idd gebrek aan deskundigheid.. daarom ga ik ook NOOIT naar een garage tenzij het niet anders kan.. maar ik moet zeggen dat ze bij de ford/rover dealer waar ik altijd heen gaan ten eerste heel vriendelijk zijn, en zeker ook weten waar ze het over hebben (meestal dan ;) )

Maar universele garages moet je sowieso vandaan blijven.. Die solderen zo je hele draadboom naar de klote bijvoorbeeld.. De enige persoon die écht zuinig is op je auto ben je toch echt zelf!

Dus als ik iets laat doen aan m'n auto blijf ik er ook altijd zelf bij staan.. (als het iets kleins is iig.. iets groots laat ik niet door de garage doen ;) )
jdpower

Bericht door jdpower »

jah ik probeer ook zoveel mogelijk zelf te doen en da doe ik dan ook maar ik ben al een keer naar de rover dealer geweest en na 1 maand begontie weer te lekken als een gek. Toen ben ik dus naar een universele dealer gegaan waarvan ik de baas persoonlijk ken en onderandere ook de monteur die mijn wagen heeft gedaaan. De baas zelf heeft deze klus al vaker bij een rover k blok uitgevoerd en die pakking houdt het nu al gedurende 2 jaar, zelf stonden ze er ook van te kijken dat ie weer lekte en ze gaan het ook kosteloos overnieuw doen en kijken waar het probleem zat. Gewoon even afwachten denk ik maar en zien wat er van komt.
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: Rij eens langs bij van Noort, Top garage!
Afbeelding
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Is dat geen automatisch conserveringsprogramma???

Ik dacht altijd dat vlak voor een rover gaat roesten hj olie gaat lekken om te voorkomen dat hij gaat roesten :oops:

Mij werd laatst verteld dat het vreemd was dat de mijne nog niet lekte, (zal hij wel gaan roesten :lol: :lol: )

Sorry onderbroekenlol

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Plaats reactie