Uhm je airco werkt alleen als je je "waaier" aan hebt staan (dus stand 1,2,3 maar niet als hij op "off" staat en daarbij kan je lampje in de schakelaar ook kapot zijn natuurlijk. Overigens je Airco een 'beurt' laten geven op kosten van de garage is nooit verkeerd.
succes
ja weet van de standen had ik op mijn ander wagen ook
maar of de schakelaar is kaduk of de compressor hebben ze niet goed aangesloten bij het v.v. van de distributie riem
ach ja mijn broer is gecertificeerd airco monteur maar ik wil dat de garage gewoon een goed auto afleverd dus moeten ze dat ook doen en dat gaan ze ook doen zeggen ze dus komt allemaal goeed
Hmm dus hij kan mijn airco met korting een beurt geven? hier zijn vast meer leden in geinteresseerd het schijnt nogal aan de prijs te zijn en moet iedere 3 jaar gebeuren.....
Aha, hoe heeft je broer dat nou gefixed? Moet je dan dat freongas bijvullen of vloeistof of zo? Mijn airco werkt nl. ook niet echt geweldig goed en ik wil ook winterklaar zijn
Heb trouwens geen zin om naar die belachelijk dure dealer te gaan hier in Utreg. Dit moet ik toch ook zelf wel kunnen?