Airco!?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Michaeltje

Airco!?

Bericht door Michaeltje »

nu heb ik mijn nieuw scheur ijzer alleen nu heb ik het idee dat de airco niet erg hard werkt?

bij mijn andere auto gaat er mooi een lampie aan en hoor je de moter wat in toeren omhoog gaan.

maar hoe zit dat bij een 216 is er een lampie ?
of iets dat je weet dat ie aan staat :? :?
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

het lampje op het knopje zou moeten gaan branden (groen).

kan ook zijn dat er wat weinig vloeistof in je airco zit, hier heeft me pa ook al eens last van gehad.

Mark
Michaeltje

daar brand nix dus dat wordt weer op naar de garage
gekske

Bericht door gekske »

Uhm je airco werkt alleen als je je "waaier" aan hebt staan (dus stand 1,2,3 maar niet als hij op "off" staat en daarbij kan je lampje in de schakelaar ook kapot zijn natuurlijk. Overigens je Airco een 'beurt' laten geven op kosten van de garage is nooit verkeerd.
succes
Michaeltje

ja weet van de standen had ik op mijn ander wagen ook
maar of de schakelaar is kaduk of de compressor hebben ze niet goed aangesloten bij het v.v. van de distributie riem

en nu is het garantie hehehe
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

ZEKER!!!!! opletten dat je airco vloeistof op peil staat! zoniet kanje probs krijgen!
Michaeltje

ach ja mijn broer is gecertificeerd airco monteur maar ik wil dat de garage gewoon een goed auto afleverd dus moeten ze dat ook doen en dat gaan ze ook doen zeggen ze dus komt allemaal goeed
gekske

Bericht door gekske »

Hmm dus hij kan mijn airco met korting een beurt geven? :lol: hier zijn vast meer leden in geinteresseerd ;) het schijnt nogal aan de prijs te zijn en moet iedere 3 jaar gebeuren..... :(
Michaeltje

tada ik heb weer airco kan ik er weer tegen in de WINTER heheh

netjes onder de garantie !!!!!
Pipmastah216GTi

Bericht door Pipmastah216GTi »

Aha, hoe heeft je broer dat nou gefixed? Moet je dan dat freongas bijvullen of vloeistof of zo? Mijn airco werkt nl. ook niet echt geweldig goed en ik wil ook winterklaar zijn ;)

Heb trouwens geen zin om naar die belachelijk dure dealer te gaan hier in Utreg. Dit moet ik toch ook zelf wel kunnen?
tummeke

Bericht door tummeke »

Aan airco's kun je in principe niets zelf..
Plaats reactie