motor tunen met een pot meter

214 216 218 220 25
Plaats reactie
jdpower

motor tunen met een pot meter

Bericht door jdpower »

Ik heb dit op ebay gevonden http://cgi.ebay.co.uk/45BHP-VariPower-R ... dZViewItem ik snap het hele gebeuren wel en ook wel dat het zou werken maar het kan toch nooi van zun leven meer dan 5 a 10 pk geven als het zou werken.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Een leuke variant op de welbekende weerstand, alleen nu met een mooi draaiknopje :wall:.
Gegarandeerd binnen de kortste keren je katalysator naar de knoppen en de rest volgt vanzelf.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
morris
MG-R Fanatic

Bericht door morris »

Tuurlijk ;) heel dat poorten,flowen,uitbalanceren,chippen etc. etc. :argh: van motoren is eigenlijk helemaal niet nodig om een flinke vermogens steiging tekrijgen.
Gewoon zo'n knopie kopen van 4 pond en tada :!: 45 pk er bij :wall:
Roverloos
jdpower

Bericht door jdpower »

juist dat dacht ik dus ook als die extreme veranderingen vervangen door een pot meter :argh: ach ja ut zal voor mensen die er geen verstand van hebben wel goed verkopen
tummeke

Bericht door tummeke »

het zal je verbazen hoeveel idioten daar nog in trappen..

zag laatst een veiling met "100 TUNING CHIPS!! 3000 POUND POTENTIAL!!"

Waren dus gewoon 100 weerstandjes, wat je nog geen knaak kost.. En bieden dat het volk deed...

Ik walg echt van zulk soort mensen.. blergh :|
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

[offtopic]
Ik walg van lenen.nl reclames en consorten
[/offtopic]
tummeke

Bericht door tummeke »

[ook offtopic]

Ik walg van die webcam girls site reclame met 1 of andere kreunend kutwijf, de hele dag door op SLAM FM.. Schaam me kapot als dat over mn speakers knalt terwijl ie lekker hard staat!!

[/offtopic]
jdpower

Bericht door jdpower »

hahahahha jah ik schaam me dan ook kapot hehe 'goedkoop en snel via e-rubbers.nl' whahaha
Plaats reactie