nieuwe audio in mijn 600!

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
arthur623

nieuwe audio in mijn 600!

Bericht door arthur623 »

het heeft maar liefst 2 maanden geduurd voordat de standaard radio casette speler uit mijn 600 geflikkerd werd :twisted:

Kheb hem vervangen door deze:
Afbeelding

En heeft de volgende opties specs:
• Uitgangsvermogen: 4 x 50 W max.
• MOS-FET eindversterker
• cEQ
• 24-bits resolutie 1-bits DAC
• HS-II-tuner
• DAB Ready II
• RDS
• MP3/WMA compatibel met ID3/WMA-tags
• CD/CD-R/CD-RW compatibel
• Lijnuitgangen: 2 paar
• Subwoofer uitgang met niveau/frequentie regeling
• Voor AUX ingang
• Multi-Colour display
• Kantelfront
• Geschikt voor afstandsbediening op het stuur

Wat de doorslag gaf is de AUX ingang, simpelweg je mp3 speler erop aansluiten en luisteren maar....

Tevens nieuwe speakers gekocht.
Voor achter ovalen Caliber speakers (CSP97) 250 watt - 65 rms
en voorzijde voor in de orginele behuizing 16,5 cm JVC V623 (he toevallig zeg!) 150 watt speakers

2 maanden noodgedwongen naar de radio geluisterd....kylie give me just a chance en your beautyfull komen dan echt je strot uit :roll:
JeroenV

Bericht door JeroenV »

Ik heb dezelfde radio, hij is echt top!
arthur623

Bericht door arthur623 »

probleempjuh....


ik probeerde net de nieuwe ovaaltjes (zie hierboven) in mijn hoedenplank te hangen ipv de standaard kartonnen 10 watt speakers.....wat blijkt...is het een 3 schroeven systeem op rare plekken ipv de 4 schroefgaten op elke ovaal bij mediamarkt te koop....je kan niet de hoedenplank wat uisnijden ofzo, want de speakers worden echt in het frame (ijzer!) van de auto zelf bevestigd. Voor heb ik nog niet gekeken, maar ik vrees het ergste...

Wie o wie heeft de speakers in zijn 600 al eens vervangen, en hoe?
Jmrules

Bericht door Jmrules »

arthur623 schreef:probleempjuh....


ik probeerde net de nieuwe ovaaltjes (zie hierboven) in mijn hoedenplank te hangen ipv de standaard kartonnen 10 watt speakers.....wat blijkt...is het een 3 schroeven systeem op rare plekken ipv de 4 schroefgaten op elke ovaal bij mediamarkt te koop....je kan niet de hoedenplank wat uisnijden ofzo, want de speakers worden echt in het frame (ijzer!) van de auto zelf bevestigd. Voor heb ik nog niet gekeken, maar ik vrees het ergste...

Wie o wie heeft de speakers in zijn 600 al eens vervangen, en hoe?
Als het hetzelfde is als in een 200 sedan..... dat wordt creatief mte houten ringen. Probleem bij mij was dat de speakers daardoor te hoog uit komen en ik de kappen daarboven ook heb moeten aanpassen. Het zal je zijn opgevallen dat de speakerkappen op een vage manier in de ringen van de originele speakers klikken.... succes :)
arthur623

Bericht door arthur623 »

wat heb ik verdomme aan die informatie?
arthur623

Bericht door arthur623 »

arthur623 schreef:wat heb ik verdomme aan die informatie?
kom op zeg art zoiets kan je niet zeggen, die jongen probeert alleen maar te helpen door zijn ervaringen ten toon te spreiden
arthur623

Bericht door arthur623 »

je hebt gelijk. sorry

bedankt voor de informatie badmeester.
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

:?: :biertje:
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
JeroenV

Bericht door JeroenV »

Ben jij schizofreen?

En daarbij, als je die post goed leest dan zie je dat er wel degelijk goede info instaat.

Bij mijn 600 hebben ze bij de nieuwe Pioneer speakers achterin bij mijn weten boutjes en moertjes gebruikt om alles vast te zetten, ze hebben ook geboord.
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

JeroenV schreef:..... schizofreen?....
Dies nooit alleen :rofl:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

BIj mijn 623 is het zo dat de kapjes geklikt zitten aan de voorkant, de speakers zitten gewoon met 4 schroeven vast....

Dit is bij de 623 van Morax ook zo...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Gebruikersavatar
MoRaX
MG-R Freak
Berichten: 1315
Lid geworden op: do okt 30, 2003 12:42 am
Woonplaats: IJsselstein

Bericht door MoRaX »

Ik heb ze al vervangen voor mac-audio's red attacks.
Vrij simpel hoor, je steekt gewoon even een schroevendraaier aan de 'vlakke-zijde' en/of de kant die het dichtst bij de achterbank zit, zodat je je vingers eronder kan krijgen en dan omhoog trekken.

Als de kap los is naar je toe schijven en je kan bij de speakers.
Het enige wat er kan gebeuren is dat je het metalenframe'pje waar het speakerkapje zit ingedrukt los kan raken. Maar die zet je met 2sec weer vast met je handen.

Je hebt wel een knop-schroevendraaier er voor nodig.
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
arthur623

Bericht door arthur623 »

robert was hier gisteren en hij was erg vervelend :beer: zoals je hierboven kan zien.

Bedankt voor de info.

Zo, voor en achter speakers vervangen door respectievelijk 150 watt JVC 2-weg en 210 watt JBL 3-weg speakers. Helemaal tevreden mee, maar wat een pokkeklus zeg.
Plaats reactie